Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:17:49 GMT

برق گرفتگی، جان یک برقکار را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۶۰۹

برق گرفتگی، جان یک برقکار را گرفت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برق گرفتگی در یک شرکت چاپ، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

‌به گزارش ایسنا، وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته با دریافت گزارشی مبنی بر برق گرفتگی و کاهش هوشیاری دو نفر در یک شرکت چاپ در محدوده پلیس راه "تبریز-میانه" به مرکز اورژانس ۱۱۵، سریعاً دو دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های باسمنج و شیبلی روانه محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اعزامی اورژانس پس از بررسی وضعیت مصدومان، فوت مرد ۵۵ ساله را تأیید کردند.

وی متذکر شد: تنها مصدوم این حادثه که جوانی ۳۷ ساله بود، تحت اقدامات اورژانسی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق گرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی  بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند. 

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار  خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند. 

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت می‌باشند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند