Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:52:56 GMT

فرود هواپیما بدون چرخ جلو در میانمار/عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۶۸۹

فرود هواپیما بدون چرخ جلو در میانمار/عکس

با باز نشدن چرخ جلوی، یک فروند هواپیمای امبرائر 190 خطوط هوایی میانمار با 89 مسافر، این هواپیما در باند فرودگاه مندلی این کشور به زمین نشست.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعله های آتشین آزادی خواهان بر سر صهیونیست ها فرود آمد

حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، نقض آشکار بسیاری از اصول و قواعد مسلم حقوق بین الملل بود که باید توسط همه دولت‌ها به صراحت و به شدیدترین لحن ممکن محکوم گردد.

 

در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که  در نیویورک برگزار شد، اکثریت اعضای شورا ضمن تأکید بر اهمیت اصل بنیادین نقض ناپذیری اماکن دیپلماتیک، حمله یاد شده را محکوم کردند.

 

همچنین، دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد در امور خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه نیز در گزارش خود به نشست شورای امنیت، تصریح کرد مصونیت اماکن و پرسنل دیپلماتیک و کنسولی باید در همه موارد رعایت گردد و حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای عضو باید مطابق با قوانین بین المللی محترم شمرده شود. 

 

قبل از برگزاری نشست شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل نیز با تأکید مجدد بر اصل رعایت مصونیت اماکن و افراد دیپلماتیک و کنسولی در همه موارد، حمله مذکور را محکوم کرده بود.

 

حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران نقض قطعی و روشن کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در مورد روابط دیپلماتیک و همچنین نقض مسلم قواعد کنوانسیون ۱۹۷۳ می‌باشد.

 

اقدامات ناکافی سازمان ملل و بویژه ناکارآمدی شورای امنیت به ایران این حق را می‌دهد تا در برابر تجاوز به خاکش، به مقابل به مثل دست بزند.

 

رهبر انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که هر تعرضی به خاک ایران عواقب بسیار سختی خواهد داشت و بارها خطرات گذشتن از خطوط قرمز ایران اسلامی را بر دشمنان گوشزد فرموده بودند. 

 

ایران بر خلاف رژیم اسرائیل با اعلام دادن پاسخ به تعرض به ساختمان کنسولی در دمشق مسولیت یک حمله مستقیم به خاک اسرائیل را پذیرفت و پیام واضحی را مبنی بر جدیت در پاسخ‌گو کردن متجاوز به این رژیم مخابره کرد .

 

سپاه پاسداران با شلیک کردن گسترده پهپادها و موشک های درگیر کننده پدافند دشمن، چندین اصابت موفق را به هدف‌های از پیش تعیین شده به ثبت رساند تا با به فعل رساندن گوشه‌ای از توان نظامی کشور، قدرت بازدارنگی ایران را به گستاخی رژیم اسرائیل، دیکته کند .

 

ایران با هدف گیری مناطق نظامی و جاسوسی اسرائیل به کارشناسان و تصمیم گیران رژیم صهیونیستی این فرصت را داد تا بیشتر در مورد توان دفاعی خود تأمل کنند و ضمن هشدار به کشورهایی که حریم هوایی خود را برای استفاده اسرائیل باز کنند اعلام کرد با هرگونه تعرض مجدد برخوردی به شدت سخت تر خواهد کرد .

 

نظریاتی در مورد تمایل اسرائیل به درگیر شدن با ایران به گوش می‌رسید که صحت آن بستگی به برداشت تحلیل گران صهیونیست از پیام هولناک ایران خواهد داشت.

 

با توجه به سانسور خبری در سرزمین های اشغالی و تمرکز اخبار بر هدف قرار گرفتن مناطق نظامی و کم بودن تلفات، طفره روی اسرائیل از ادامه درگیری دور از ذهن نیست .

 

مطمعنا همدلی مردم ظلم ستیز ایران دلگرمی بزرگی برای مردم غزه و غرور بر باد رفته ی هم زبانانشان خواهد بود. کشورهایی که در بند حکامی حقیر به پشتیبانی از رژیمی کودک کش اسرائیل پرداخته و آسایش امروز خود را با قضاوت تاریخ عوض می‌کنند در پاسخ به آیندگان هویتی برای ارائه نخواهند داشت . 

 

ایران همواره با وجود بی‌طرفی در منازعات جهانی بارها دچار خسران شده است و تهاجمات گذشته بیگانگان جز، بازدارنگی با اعمال قدرت، راه دیگری برای ایرانی‌ها نگذاشته است. حمله‌ی شب گذشته ایران به اسرائیل معادلات قدرت را تغییر خواهد داد و به روشنی جایگاه ایران را در تصمیم گیری های آینده جهان ارتقا خواهد داد .

دیگر خبرها

  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست
  • بسته کنسلی رایگان فلای‌تودی برای بلیط‌های هواپیما
  • شعله های آتشین آزادی خواهان بر سر صهیونیست ها فرود آمد
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • رکورد دنده عقب با خودرو ریماک با سرعت 275 کیلومتر (فیلم)
  • رباتی که روی سیارات می‌جهد
  • فرود مهاجران تابستان گذران در مازندران
  • (ویدئو) لحظه فرود موشک‌های بالستیک سپاه در پایگاه هوایی نواتیم
  • ببینید | فرود آمدن گروه جدیدی از موشک‌های سپاه بر سر یک پایگاه نظامی اسرائیل