Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@17:21:37 GMT

‌مراسم تجلیل از ۲ پیشکسوت قرآنی ‌قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۷۱۱

‌مراسم تجلیل از ۲ پیشکسوت قرآنی ‌قم برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قم، مراسم تجلیل از ۴۰ سال فعالیت‌ها و مجاهدت‌های قرآنی دو تن از پیشکسوتان قرآنی برگزار خواهد شد.
در این مراسم که پنجشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه در بوستان شهدای آذر در قم برگزار خواهد شد از فعالیت خالصانه دو تن از پیشکسوتان قرآنی؛ حاج مصطفی خداوردی و محمد معماریان تجلیل می‌شود. این مراسم با سخنرانی و تفسیر قرآن کریم از ساعت‌ ۲۲:۱۵ از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاطری آغاز سپس جزء‌خوانی قرآن کریم از ساعت ۲۲:۳۰ با حضور چند تن از قاریان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تجلیل از اساتید پیشکسوت قرآنی استان قم و خانواده قرآنی نیز از‌ ساعت ۲۳:۳۰ انجام می‌شود و در ادامه قرائت دعای کمیل وعزاداری به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) از ساعت‌ ۲۳:۴۵ با نوای گرم مداح اهل بیت(ع) حاج علی مالکی‌نژاد انجام خواهد شد. یادآور می‌شود، این مراسم در خیابان شهید دل‌آذر، روبه‌روی مسجد نبی اکرم(ص)؛ بوستان شهدای آذر؛ محفل قرآنی ستاد یادواره شهدا مشق عشق(پایگاه بسیج شهدای آذر) برگزار خواهد شد. انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا قم جزء خوانی قرآن ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنر‌های تجسمی اردبیل گفت: ۲۵۰۰ نفر از جامعه تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در حال حاضر از ظرفیت خدمات هنری بهزیستی استفاده می‌کنند که ۶۸ مربی در مراکز توانبخشی بهزیستی در حال آموزش هنر به جامعه بزرگ معلولان استان هستند.
حامد رضایی افزود: آموزش هر نفر برای توان‌خواهان از دغدغه‌های مهم اداره بهزیستی و اولویت اول این مرکز بود که طی اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶ گروه تئاتر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه هنر که ۱۲۰ ساعت آموزش برای مددجویان بهزیستی داده شده بود، ۴۰ ساعت آن هنر درمانی در حوزه نقاشی است که در انتهای سال ۱۴۰۱ رخ داده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مراسم تجلیل از سرآمدان عرصه هنرهای تجسمی بهزیستی اردبیل

دیگر خبرها

  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین