Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@10:30:01 GMT

قتل‌های مرموز با تیروکمان در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۷۷۸

قتل‌های مرموز با تیروکمان در آلمان

پلیس آلمان که درحال تحقیق درباره مرگ سه نفر است که در هتلی در ایالت باواریا با تیر و کمان کشته شده اند، اجساد دو زن دیگر را در آپارتمانی در فاصله ۶۰۰ کیلومتری از محل حادثه اول پیدا کرده است.

به گزارش بی بی سی، این آپارتمان در ویتینگن محل زندگی یک زن ۳۰ ساله بود که یکی از سه قربانی است که جسد آنها در اتاق هتل پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو جسد دیگر کشف شده در این هتل متعلق به مرد و زنی بود که دست در دست هم روی تختی افتاده بودند و در پیکر آنها چند تیر دیده می شد. این هتل در یک ناحیه روستایی قرار دارد.

پلیس گفت که هیچ نشانه ای از درگیری در محل به چشم نمی خورد.

کلیه پنج قربانی ساکن آلمان بودند. دو کمان کف اتاق هتل و یک کمان دیگر در ساک دستی قربانیان پیدا شد.

زوج پیدا شده روی تخت هتل مردی ۵۳ ساله و زنی ۳۳ ساله اهل ایالت غربی راینلند-پالاتینت هستند.

روزنامه آلمانی مارکر گزارش می دهد که چند تیر به بدن آنها اصابت کرده بود، از جمله دو تیر که در سر مرد فرو رفته بود.

گزارش می شود در سینه زن ۳۰ ساله ای که جسدش کف اتاق هتل افتاده بود هم تیری نشسته بود. او خواهر یکی از دو زنی است که اجسادشان در ویتینگن پیدا شد.


هتلی که اجساد سه نفر در آن کشف شد


گروه مرموز

کشف اجساد دو زن در ویتینگن مربوط به روز دوشنبه بود، زمانی که پلیس درباره مرگ سه نفر دیگر در هتل تحقیق می کرد.

رابطه سه قربانی کشف شده در هتل روشن نیست. آنها اتاقی را برای سه شب اجازه کرده بودند و جمعه وارد آنجا شدند.

این هتل در کنار رود ایلز در نزدیکی شهر پاسائو در حدود ۶۵۰ کیلومتری جنوب ویتیگن قرار دارد.

یک مهمان دیگر این هتل که برای اقامتی کوتاه در آنجا به سر می برد به یک روزنامه محلی گفت که آن شب "آرامش کامل برقرار بود."

پلیس یک وانت سفیدرنگ که مقابل هتل پارک شده بود را ضبط کرده است. روی وانت برچسب های بود که ظاهرا نشان می داد مرتبط با یک باشگاه شکار است.

یک مهمان هتل گفت که مردی پیکرش در آنجا پیدا شد ریش بلند سفیدی داشت و زن همراهش لباس سیاه پوشیده بود. او ظاهر آنها را "عجیب" توصیف کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث آلمان تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

علیرضا محمدی اظهار داشت:در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر گردید.

وی ادامه داد: صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع می‌دهند.

دادستان رفسنجان ادامه داد:به محض پیدا شدن خودروی فرد بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر واکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز می‌گردد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌گردد.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر دو مضنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو