Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات با اشاره به شناسایی و رفع برخی مشکلات در سامانه ثبت‌نام پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان اظهارکرد: تأیید نهایی ثبت‌نام در صورت پرداخت وجه میسر خواهد شد و کسانی که با مشکل در پرداخت مواجه بوده‌اند، به‌زودی امکان پرداخت وجه فراهم خواهد شد.

به گزارش میزان، مهدی شرفی با اشاره به بروز برخی مشکلات در ثبت‌نام پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهارکرد: در برخی از روز‌های اولیه ثبت‌نام اختلالاتی را در سامانه شاهد بودیم که برخی یا نتوانستند وجه ثبت‌نام را پرداخت یا برخی وجه را بیشتر از یک‌بار واریز کرده‌اند که تمامی این موارد شناسایی‌شده و کسانی که نتوانسته‌اند وجه ثبت‌نام را پرداخت کنند به‌زودی امکان پرداخت وجه فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی خاطرنشان کرد: تنها سامان‌های که امکان پرداخت از طریق آن وجود دارد سامانه hoosh.medu.ir است و جهت پرداخت وجه به هیچ سایت دیگری مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: کسانی که در بازه ثبت‌نام با مشکل در پرداخت مواجه بوده‌اند تا زمان تمدید می‌توانند نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند همچنین متقاضیان باید دقت کنند که ثبت‌نام در صورت تأیید پرداخت وجه نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به کسانی که پرداخت‌های اضافی یا چندباره داشته‌اند گفت: این موارد براساس سرویس‌های بانکی شناسایی شده و در زمان مناسب همه پرداخت‌های اضافه به‌حساب پرداخت‌کنندگان بر خواهد گشت.

ثبت‌نام سنجش هوش پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان (دوره اول متوسطه) سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، از روز دوشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی hoosh.medu.ir آغازشده است و تا پایان روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استعدادهای درخشان پایه هفتم شرفی سبد کالای رمضان انفجار در فجیره اصفهان شمالی بهنام صفوی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مخبردزفولی، رئیس فرهنگستان علوم ظهر شنبه با رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در فرهنگستان علوم دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای همکاری و تعامل فرهنگستان علوم با وزارت آموزش و پرورش برای تقویت جریان علم کشور در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

رئیس فرهنگستان علوم از اهتمام وزیر آموزش و پرورش به اجرائی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدردانی و با تاکید بر اهمیت تهیه نقشه راه سند تحول، از ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب استقبال کرد.

مخبر دزفولی، رئیس فرهنگستان علوم از آمادگی فرهنگستان علوم برای همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات مختلف علمی خبر داد و گفت: گفتمان سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 
  • آغاز نام‌نویسی بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد‌های درخشان پدافند هوایی شمال شرق
  • آیین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد‌های درخشان پدافند هوایی شمال شرق