Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی، یک کمدی-فانتزی با مایه‌های موزیکال است که به‌زودی در گروه سینمایی ایران روی پرده خواهد رفت.

 اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، یوسف تیموری، رضا ناجی، اکبر اصفهانی، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی، احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام‌دوست، سپیده مرادپور، دلسا کریم‌زاده ، سیامک اشعریون، میثم رستگاری، مجید علیزاده، احمد موسوی، حسین لواسانی، سمیرا خسروی و بهاره رهنما بازیگران «ایکس لارج» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت می‌کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می‌شوند.

تهیه‌کنندگی «ایکس لارج» توسط حسین فرحبخش انجام شده است و مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی این کمدی-فانتزی را گروه مدیاژورنال برعهده دارد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران بهاره رهنما زندان تبلیغات بهاره رهنما سحر قریشی رضا ناجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علاوه بر دومین طنزواره استانی "میرما"  به کارگردانی کیوان ورشویی از جویبار، نیز  نمایش کمدی ریکا به کار گردانی یاسر محمودی از ساری، استنداپ کمدی با اجرای مبین ذبیحی نژاد از نکا، استنداپ کمدی با اجرای شبنم محمد تبار از آمل، نمایش کمدی مرگ روزانه به کارگردانی حسن رامی از محمودآباد از ۲۹ فروردین صبح و عصر از در سالن‌های کانون پرورشی رضوان و سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار گردید که  با استقبال خوب هنرمندان، دانش آموزان و علاقمندان مواجه شد.

اجرای‌های دومین طنزواره استانی میرما با حضور هنرمندان طنزپرداز برتر استان مازندران و اختتامیه این طنزواره استانی و شهرستانی و هنرمندان برگزار خواهد شد.

یادآور می شود جلسه نقد و بررسی آثار طنزواره با حضور داوران و شرکت کنندگان روز گذشته در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار  شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی درمیان ناجی بیمار کهنسال
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو