Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانه و صلاح از لیورپول و اوبامیانگ از آرسنال مشترکا برنده کفش طلای لیگ برتر شدند.

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول به تعلق گرفتن کفش طلای لیگ برتر به سه بازیکن به طور همزمان واکنش نشان داد.

فصل 2018/19 لیگ برتر انگلیس با قهرمانی منچسترسیتی خاتمه یافت. در حالی که تا پیش از هفته پایانی مسابقات فقط محمد صلاح موفق به ثبت 22 گل شده بود، در هفته پایانی سادیو مانه و پیر امریک اوبامیانگ نیز موفق به بریس شدند تا در کنار محمد صلاح مشترکا موفق به کسب عنوان آقای گلی مسابقات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیلی میرر، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در واکنش به این مسئله گفت:

ما دو گلزن برتر در لیگ داریم. درست است؟ آیا اوبامیانگ هم گلزنی کرد؟ عجب. هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. حال چگونه جوایز تقسیم می شوند؟ آیا به هر کدام برای 3 ماه جایزه را می دهند؟ (منظور تقسیم جایزه بین سه نفر است)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست

در حالی که گفته می‌شد روبن آموریم در کورس جانشینی کلوپ پیشتاز است، به نظر می‌رسد در لحظه آخر همه چیز تغییر کرده است. 

طرفداری | دیوید اورنستین، خبرنگار معتبر انگلیسی خبر مهمی پیرامون نیمکت لیورپول منتشر کرده است. 

به گزارش اتلتیک؛ وست‌هم تصمیم گرفته در پایان فصل با دیوید مویس قطع همکاری کند و در اقدامی جاه‌طلبانه به سراغ روبن آموریم رفته است. نامی که هفته‌های اخیر در آنفیلد برای جانشینی یورگن کلوپ شنیده شده بود. مذاکراتی بین طرفین صورت گرفته است اما در مورد این که چکش‌ها در بین گزینه‌های موردعلاقه سرمربی 39 سال اسپورتینگ لیسبون جای دارند یا نه، تردیدهایی وجود دارد. لیورپول وضعیت آموریم را دنبال کرده بود اما بعید است این مربی گزینه ترجیحی باشگاه برای دوران پساکلوپ باشد. 

وست‌هم که در رتبه هشتم لیگ برتر حضور دارد، نام جولین لوپتگی را نیز در لیست خود قرار داده است اما گزینه اصلی این باشگاه روبن آموریم خواهد بود. با وجود ادعاها در پرتغال مبنی بر توافق شخصی آموریم و لیورپول، فابریتزیو رومانو این موضوع را رد می‌کند. در حقیقت، ایده انتقال سرمربی پرتغالی به آنفیلد در این لحظه دنبال نمی‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست