Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از استقبال گسترده علاقه مندان سراسر کشور از جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: از زمان اعلام فراخوان تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

«فرهاد خلیل مقدم» امروز (۲۴ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: آمار شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی تا کنون نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخورددار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: از زمان اعلام فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون ۲۶ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده اند که نشان از علاقه مندی مردم به کتاب است.

 

وی بابیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی به مدت چهار سال است که به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود ابراز کرد: از شروع اولین دوره آمار شرکت کنندگان هرسال نسبت سال قبل افزایش داشته و استعداد های زیادی در جشنواره شناخته شده اند.

 

خلیل مقدم در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال برنامه های متفاوتی ویژه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برنامه ریزی شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (علیهم‌السلام) به‌ویژه حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) با بخش ویژه سیره حضرت ابن ‌الرضا امام جواد (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن کریم مجلس اردبیل نمایشگاه قرآن مصلی قرآن قوه قضائیه جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم