Web Analytics Made Easy - Statcounter

بە دلیل بارش‌های اخیر جادە روستای اِلارز از توابع بخش یانه‌سر شهرستان بهشهر دچار رانش زمین شده خسارات به آن وارد شد و وضعیت رفت و آمد در این محور نامناسب است. به گزارش بلاغ، بە دلیل بارش‌های اخیر جادە روستای اِلارز از توابع بخش یانه‌سر شهرستان بهشهر دچار رانش زمین شده خسارات به آن وارد شد و وضعیت رفت و آمد در این محور نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روستای اِلارز حدود 230 تن جمعیت دارد و از مسئولین انتظار می‌رود کە برای بازسازی این جادە اقدامی انجام دهند.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر