Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:00:48 GMT

کمپانی: برناردو سیلوا کاپیتان بعدی سیتی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۱۶۵

کمپانی: برناردو سیلوا کاپیتان بعدی سیتی است

وینسنت کمپانی، کاپیتان باسابقه منچسترسیتی می‌گوید بعد از او برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی این تیم شرایط لازم برای کاپیتانی منچسترسیتی را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی، کاپیتان باسابقه منچسترسیتی که ممکن است تابستان امسال بعد از به پایان رسیدن مدت قراردادش با سیتی این تیم را ترک کند می‌گوید در نبود او برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی 24ساله سیتی از توان لازم برای به بازو بستن بازوبند کاپیتانی و هدایت سیتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وینسنت کمپانی می‌گوید برناردو بسیار شوخ‌طبع بوده و 50 درصد دلقک است ولی 50 درصد دیگر او یک رهبر واقعی است که می‌تواند هدایت سیتی را به عهده بگیرد. کمپانی که قراردادش با سیتی تابستان پیش رو منقضی می‌شود تا کنون از تمدید قرارداد خود با این باشگاه سر باز زده و هفته گذشته بعد از پیروزی 1-0 سیتی مقابل لستر که با زدن یک گل دیدنی 3 امتیاز بسیار مهم به حساب سیتیزن‌ها ریخت به این اشاره کرد که آن بازی ممکن است آخرین بازی او در استادیوم اتحاد باشد.

 

 

کمپانی 33ساله به گزارش روزنامه‌های انگلیسی قرار است شنبه آینده بعد از دیدار سیتی و واتفورد در فینال جام حذفی انگلیس با مدیران سیتی درباره آینده‌اش گفتگو کند و گواردیولا گفته که مایل است به صورت خصوصی با او دیدار کرده و درباره آینده حضورش در سیتی تبادل نظر کند.

 

در همین حال کمپانی با تحسین برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی از او به عنوان جانشین خود یاد کرده و گفت:" من همیشه به برناردو می‌گوید تو 50درصد دلقکی ولی 50 درصد دیگرت یک رهبر واقعی است. هر وقت برناردو 25درصد دلقک شود و 75 درصد رهبر، می‌تواند کاپیتان خیلی خوبی برای سیتی باشد".

 

کمپانی در ادامه گفت:" برناردو خیلی قوی است و راستش را بخواهید من هیچ بازیکن دیگری در تیم‌مان نمی‌شناسم که به اندازه برناردو سیلوا شایسته به بازو بستن بازوبند کاپیتانی باشد".

 

 

منچستر سیتی برناردو سیلوا وینسنت کمپانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی برناردو سیلوا وینسنت کمپانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد