Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نگاه نو مقام معظم رهبری به نسل نو گفت: تربیت نسل قرآنی خواسته رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه یک اتفاق قرآنی در تراز ملی است که سال‌ها شاهد آن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گله‌مندی از عدم فراهم‌سازی ظرفیت لازم برای همکاری مؤسسات قرآنی بیشتر با نمایشگاه، بیان کرد: اقدامات و تلاش لازم بر برگزاری اتفاق بزرگی همچون نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان باید در کل ماه مبارک رمضان و شایسته مردم استان صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در حد نمونه کوچکی از نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت متناسب با سطح هر شهرستان چنین نمایشگاهی بزرگ شود. سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان خوزستان کاملا جامع و زیبا آماده شده است.

وی عنوان کرد: موسسات قرآنی فعال در زمینه کودک باید بتوانند از طریق هم‌افزایی قرآنی اتفاق جدی را در سطح استان خوزستان و رقم و حرکت جدی با محوریت تربیت قرآنی نسل جدید ایجاد شود.

نبی‌زاده با اشاره به نگاه رهبرمعظم انقلاب به نسل نو، ادامه داد: تربیت نسل قرآنی خواسته رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، برنامه‌های مربوط به کودکان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان در اهواز برگزار می‌شود60 غرفه در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان فعالیت خود را آغاز کردندنمایشگاه علوم قرآنی در سنندج برپا می‌شودمدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در تشریح فعالیت‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی هم‌افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی است و سیاست اصلی سازمان خدمت در جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی است.

به گزارش تسنیم  سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان خوزستان با حضور 60 غرفه حوزه‌های مختلف قرآنی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز دایر و آماده میزبانی از علاقه‌مندان است. این سری از نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از تاریخ 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 18 تا 23 آماده خدمات‌دهی و میزبانی از علاقه‌مندان به این حوزه است.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری

حسن روح‌الامین، نقاش ایرانی، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از یک نقاشی دیجیتال که براساس سروده جدید رهبر انقلاب است منتشر کرد. 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»