Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@15:55:24 GMT

انتقاد عارف از عملکرد وزارت صمت درباره بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۳۱۹

به گزارش خانه ملت، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات صنعت خودروسازی و اقدامات فراکسیون امید مجلس در این زمینه، گفت: فراکسیون امید با دعوت از وزرا، مسائل کشور را بررسی می‌کند.

وی درباره ضرورت ساماندهی بازار، افزود: رسیدگی به این موضوع بدیهی است چراکه این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌ثباتی در بازار خودرو و الزام مصرف کننده اصلی به پرداخت پول اضافه، قابل قبول نبوده و انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار تصمیم جدی بگیرد در غیر این صورت ما مجبوریم در مجلس اقدام کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره تامین نقدینگی مورد نیاز خودروسازان، اظهار کرد: نقدینگی بحث کلی صنایع است و یکی از اولویت‌های ما فعال شدن صنعت است تا بخشی از مشکلات اشتغال حل شود بنابراین طبیعی است نقدینگی مورد نظر صنعت از جمله خودروسازی حل شود.

رییس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید تلاش خود را برای تامین نقدینگی صنایع به کار گیرد در صورتی که به کمک مجلس نیاز باشد ما نیز کمک می‌کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین،قیمت دلار در شروع معاملات سومین روز هفته یک کانال کاهش قیمت پیدا کرد و با افت هزار تومانی نیمه کریدور ششم را از دست داد.

جو بازار ارز آرام شد

تجارت نیوز نوشت:بررسی بازار ارز حکایت از جو آرام و تعادل در عرضه و تقاضا دارد. برداشت فعالان بازار ارز از رصد اخبار سیاسی، پایین آمدن فتیله تنش‌های سیاسی در منطقه است. کارشناسان اقتصادی معتقدند وقتی دولت بودجه را با کسری می‌بندد و متوسل به استقراض از بانک‌ها یا بانک مرکزی می‌شود، چاپ پول افزایش می‌یابد و وقتی چاپ پول در اقتصاد کشوری رخ دهد، خروجی آن رشد نقدینگی است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار ارز، تا زمانی که بودجه‌ کشور با کسری بسته شود، مساله رشد نقدینگی همچنان پابرجا خواهد بود.

ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد

قیمت درهم در آخرین معامله روز دوشنبه ۲۷ فروردین با رقم ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت. تتر  نیز با رقم ۶۸ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس نسبت به روز یکشنبه بیش از چهار هزار تومان کاهش یافت و روی رقم ۸۰ هزار و ۸۰۰ تومانی معامله شد. یورو نسبت به دومین روز هفته بیش از سه هزار تومان کاهش داشت و با رقم ۶۹ هزار تومانی معامله شد.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895622

دیگر خبرها

  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • وزارت اقتصاد: تداوم روند کاهشی تورم دور از دسترس نیست
  • وزارت اقتصاد:تداوم روند کاهشی تورم دور از دسترس نیست
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید
  • آیا واقعیت‌های اقتصاد با افزایش نرخ ارز همخوانی دارد؟
  • وزن کشی دلار بازار