Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:47:23 GMT

طرح ۲ فوریتی نمایندگان برای تعویق کنکور

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۵۸۷

نماینده ایذه در مجلس از تدوین طرحی ۲ فوریتی برای تعویق کنکور در سال جاری خبر داد.   به گزارش «تابناک» هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در گفتگو با تسنیم، از تدوین طرح ۲ فوریتی از سوی نمایندگان برای تعویق کنکور در سال جاری خبر داد و گفت: طرح مذکور با بیش از ۲۰ امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است و در نوبت بررسی جلسه علنی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سیل اخیر در برخی از استان‌ها سبب شده که دانش‌آموزان این مناطق با مشکلاتی مواجه شوند و نتوانند درس بخوانند و خود را برای کنکور آماده کنند، افزود: با توجه به اهمیت کنکور برای دانش‌آموزان، بنده با تدوین طرحی خواستار به تعویق افتادن برگزاری کنکور به مدت ۲ الی ۳ ماه شده‌ام.

نماینده ایذه در مجلس با تاکید بر اینکه برگزاری کنکور با توجه به شرایط به وجود آمده برای بسیاری از دانش‌آموزان بی عدالتی است، اظهار داشت: امیدوارم طرح مذکور در جلسه علنی به تصویب برسد و مسئولان وزارت علوم برگزاری کنکور را به تعویق بیندازند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک تعویق کنکور مجلس شورای اسلامی سبد کالای رمضان انفجار در فجیره اصفهان شمالی بهنام صفوی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 

سرهنگ احسان بهمنی رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای سوء استفاده و کلاهبرداری از مردم استفاده می‌کنند گرچه پلیس فتا نیز بصورت مستمر با آنان برخورد کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کرده است، اما آگاهی مردم نیز عامل مهمی در ناکام گذاشتن این افراد است. 

وی با بیان این که کلاهبرداران با توجه به نزدیک شدن به کنکور اقدام به تبلیغات کذب درجهت خرید و فروش سوالات کنکور می‌نمایند، افزود: افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و با جلب اعتماد آنها، با استفاده از پیام‌رسان‌های موازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات همراه با جواب می‌کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌های سال‌های گذشته است. 

این مسئول انتظامی گفت: برخی از این کلاهبرداران با ادعا‌هایی نظیر تضمین قبولی در دانشگاه‌های عالی و کسب رتبه برتر در کنکور، داوطلبان و خانواده‌های آنان را اغفال می‌کنند و پس از دریافت وجوه میلیونی و کلاهبرداری نه تنها هیچ سوالی را ارسال نمی‌کنند بلکه دیگر پاسخگوی تماس‌های آنان هم نیستند.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه چنین ادعا‌هایی مبنی بر فروش سوالات کنکور و حتی امتحانات نهایی در فضای مجازی کاملا جعلی بوده و دانش‌آموزان نباید به این آگهی‌های دروغین اعتنا نکنند، از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های پلیس فتا فریب این گونه کلاهبرداری‌ها نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک وهرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir گزارش کنند و ویا از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • فیلم| توصیۀ وزیر علوم به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان پایۀ دوازدهم
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟