Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@20:32:02 GMT

الگوی طلاب در گام دوم انقلاب، شهید مطهری باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۶۹۷

الگوی طلاب در گام دوم انقلاب، شهید مطهری باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: طلاب باید برای اشاعه گام دوم انقلاب از جسارت، شجاعت و علم شهید مطهری الگو بگیرند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: طلبه ای که با الگو های اصلی اسلام و با کیه بر آموزه های طراز اسلامی تربیت شود می تواند جامعه ای را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طلاب باید با الگو گرفتن مسیر زندگی و آرمان های شهید مطهری در تبیین گام دوم انقلاب تلاشی روزافزون داشته باشند.

 

این مسئول با بیان اینکه امروز شاهد تقابل جهان اسلام و دنیای کفر هستیم، تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی برای سست کردن اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان ما تلاش می کند و میخواهد کیان اسلام را خدشه دار کند که باید طلاب و مسئولان فرهنگی با تمام قوا در براباین اقدام بیاستند و از اسلام و قرآن و اعتقادات دینی جاری در جامعه دفاع کنند.

 

نجفقلی زاده سرایی خاطرنشان کرد: طلاب باید با مسائل سیاسی آشنا شوند چرا که مذهب جدای از دین نیست و یک عالم باید در تمام جریانات فکری، مذهبی و سیاسی صاحب نظر باشد.


وی با بیان اینکه امروز در شرایط جهاد کبیر قرار گرفته‌ایم، گفت: در این برهه حساس زمانی طلاب باید با قدرت و درایت در برابر تهدید های دشمن آسین همت بالا زده و از جامعه و جوانان جامعه که هدف اصلی دشمن است، دفاع کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی دشمن در سال جاری تضعیف انساجام ملی و اتحاد ماست و میخواهد با بی اعتماد کردن مردم نسبت به رهبری و حکومت و تضعیف روحیه انقلابی در جامعه به اهداف شوم خود برسد که این اتفاق را در خواب خواهد دید.

 

وی گفت: باید آگاه باشیم و حواسمان به اتفاقات ریز و درشت اطرافمان باشد چرا که دشمن از فصتی و روزنه ای برای سست کردن باورهای ملی و مذهبی استفاده می کند و ما به عنوان طلاب و سکان داران مذهبی و فرهنگی جامعه باید بیشتر از همه در راستای رفع نفوذ دشمن تلاش کنیم.


  پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن مجلس آیت الله مصباح یزدی قرآن کریم جنوب کرمان خبرگزاری قوه قضائیه بیانیه گام دوم انقلاب طلاب و روحانیون شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود

کبری علیخانی دبیر ستاد جمعیت استان قزوین در پنجمین جلسه برش استانی مهندسی فرهنگی کشور با رویکرد کمیته اجتماعی زنان و خانواده، گفت: نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در جامعه با تدوین و ترویج الگوی خانواده تراز جمهوری اسلامی ایرانی و گفتمان سازی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تهیه و اجرای پیوست خانواده در شاخص ارزیابی قوانین و بازنگری تمام سیاست‌ها و قوانین تاکید بر تنظیم خانواده، همچنین تدوین و اجرای برنامه جامع سبک زندگی ایرانی - اسلامی از دیگر اقداماتی است که باید در این راستا صورت گیرد.

علیخانی، تولید و عرضه آثار و محصولات علمی و فرهنگی معرفی زن اسلامی را نیز مهم برشمرد و ادامه داد: مدیریت و برنامه ریزی راهبردی مهد کودک‌ها و تمرکز اداره آن در بخش دولتی و عمومی نیز مساله‌ای است که می‌تواند آموزش را از کودکی نهادینه کند.

دبیر ستاد جمعیت استان قزوین، گام بعدی را توجه به نهادینه سازی الگوی سوم زن مسلمان دانست و توضیح داد: تغییر اولویت‌های بانوان، کاهش ارزش خانه داری، عدم توجه به مساله جمعیت و فرزندآوری از جمله ابعاد عدم توجه به الگوی سوم زن مسلمان در جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند