Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه تیراندازی ساعت حدود 23 شامگاه روز یکشنبه 18 فروردین رخ داد که طی آن 2 نفر ضارب با اسلحه ضمن مراجعه به یک مغازه اقدام به تیراندازی کردند.

او ادامه داد: به دنبال این تیراندازی 2 نفر مشتری زخمی می شوند که یکی از آن ها در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و فرد دیگر نیز تحت مداوا قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آمویی تصریح کرد: افراد ضارب پس از اقدام به تیراندازی سوار بر 2 دستگاه خودرو از محل حادثه متواری می شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پس از گزارش موضوع به پلیس، کاراگاهان پلیس آگاهی با جدیت مسئله را پیگیری و در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه عوامل تیراندازی در شهر مشهد شدند.

او گفت: پس از شناسایی مخفیگاه ضاربان متواری، کارآگاهان پلیس آگاهی صبح امروز (23 اردیبهشت) با رعایت تمام مسائل امنیتی، توانستند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرکننده هردو نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: طبق تحقیقات بعمل آمده، این تیراندازی به دنبال اختلافات خانوادگی میان ضاربان و صاحب مغازه رخ داده بود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در پایان با دعوت عموم مردم به صبر و خویشتن داری، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد کرده و افراد شرور در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی تیراندازی فرماندهی انتظامی استان مشهد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی مجهز به تلفنی خاص و پس از تماس با تعدادی از ادارات و شرکت‌های صنعتی این شهرستان و معرفی خود به عنوان مأمور، همراه با تهدید اقدام به کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود می‌کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی در نهایت ۲ فرد مدنظر شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان که کارمند یک اداره است با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود با همدستی فردی دیگر اقدام به کلاهبرداری از ادارات می‌کند که پس از اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خواجه پور، گفت: شهروندان سیرجانی در مواجهه با اینگونه تماس‌های خاص، اشخاص فرصت طلب و درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6064135

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش در نور دستگیر شد
  • قاتل جوان صفی آبادی دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند