Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@13:36:46 GMT

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در دانشگاه اراک

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۰۹۶

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در دانشگاه اراک

علی گودرزی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های تلاوت در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها این دانشگاه اقدام به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در سه‌شنبه‌های هر هفته کرده است که در این محافل نورانی قاریان بنام دانشگاه که مفتخر به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی هستند تلاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه شبکه مجازی توسط کانون قرآن و عترت دانشگاه اراک از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است که این سؤال‌ها ویژه دانشجویان طراحی شده است.
گودرزی از برگزاری جشن ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت(ع) خبرداد و افزود: برنامه دیگری تحت عنوان جشن«سفیران مهربانی» با حضور هنرمندان کشوری و استانی در دست اقدام است که تقریبا 80 درصد برنامه بسته شده است و در صورت کامل شدن با هدف کمک به مردم سیل‌‌زده لرستان برگزار خواهد شد.
وی همچنین به برگزاری مراسم جزء‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این مراسم نورانی با تلاوت دانشجویان قرآنی از ساعت 12:30 هر روز تا هنگام اذان ظهر انجام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی ایکنا استان مرکزی ایکنای مرکزی دانشگاه اراک علی گودرزی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات