Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:00:51 GMT

آخرین اخبار از صدور احکام پیمانی قطعی مدرسان پیام نور

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۲۷۷

آخرین اخبار از صدور احکام پیمانی قطعی مدرسان پیام نور

دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور از صدور حکم پیمانی قطعی ۳۷ نفر از همکاران دستیار علمی و پیمانی مشروط این دانشگاه خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر عزت الله کردمیرزا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: براساس تصمیمات آخرین جلسات هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی، با صدور حکم پیمانی قطعی ۳۷ نفر از کارکنان علمی دستیار و پیمانی مشروط موافقت و آرای آنها طی هفته جاری برای صدور حکم به اداره کل امور اداری دانشگاه ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی، دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور افزود: همچنین با تبدیل وضعیت ۱۴ نفر از همکاران پیمانی به رسمی آزمایشی و ۴ نفر از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی موافقت شد که پرونده آنها نیز پس از تکمیل برای تأیید نهایی به هیأت مرکزی جذب ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان جایزه " مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی " در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌نماید. این جایزه با هدف حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می‌شود.

اعضای هیأت علمی که موفق به کسب این جایزه می‌شوند می‌توانند از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین حمایت از شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای و توانمندسازی استفاده کنند.

دانشگاه ارومیه، ضمن تبریک به دکتر صابر امیری، توفیقات روزافزون وی را آرزو دارد.

دیگر خبرها

  • فهرست مجوزهای کسب و کار اعلام شد+جدول
  • فهرست مجوزهای کسب و کار تاییدمحور اعلام شد
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • صدور مجوز خانه مسافرها تاییدمحور شد
  • صدور مجوز خانه مسافر‌ها تأییدمحور شد
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • دکتر طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی کارکنان و اعضای هیأت علمی
  • صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد
  • صدور بیش از ۱۴ رأی محیط‌ زیستی برای متخلفان در گیلان