Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، یکی از دلایل ترافیک در سطح شهر را نبود کافی وسائل نقلیه عمومی عنوان کرد و گفت: طبق مصوبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سال ۹۶ سهم استان کردستان از دریافت اتوبوس و مینی بوس داخل شهری حدود ۲۵ تا ۳۰ دستگاه بود که متاسفانه این سهمیه محقق نشد

شاه اویسی  افزود: نبود رینگ یا کمربندی برای جدا سازی محور‌های درون شهری و برون شهری خود باعث تحمیل شبکه برون شهری به درون شهری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج به توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی اشاره کرد و افزود: در این طرح شهر باید زیست پذیری بالایی برای انسان‌ها داشته باشد و دیگر نباید به فکر عریض کردن خیابان‌ها بود بلکه شبکه ریلی را باید در سیستم حمل و نقل افزایش داد که با افزایش اتوبوس، مینی بوس، ون و دوچرخه به سیستم حمل و نقل میتوان این بار ترافیکی را کم کرد.

وی افزود: با ساخت بلوار مرزبانان از سد قشلاق تا میدان هفت آسیاب کامل پوشش ترافیک را کنترل می‌کینم، اما چون این مسیر باید از سایت زندان‌ها عبور کند هنوز توافقات لازم انجام نشده وتملک زمین‌های آن‌ها نیاز به سیر قانونی دارد که مدیر کل زندان‌ها قول به همکاری داده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورا خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد