Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، محسن سالاری با بیان اینکه 13 نفر از قهرمانان فارس شانس حضور در المپیک 2020 توکیو و بیش از 20 ورزشکار در پارالمپیک را دارند ، اظهارداشت: یکی از اهداف برنامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی افزایش سهم ورزش استان در عزت و اقتدار ملی است که در راستای این تحقق کلان و ارزشمند ، برای ورزشکارانی که دارای شانس کسب سهمیه جهت حضور در المپیک و پارالمپیک 2020توکیو هستند از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نمی کنیم و این پشتیبانی می تواند تا زمان دریافت مدالهای خوشرنگ توسط برخی از ورزشکاران فارس ادامه داشته باشد و به همین خاطر امروز در خدمت رئسای هیات هایی بودیم که ورزشکاران آنها از شانس بیشتری جهت رسیدن به رقابتهای المپیک برخوردار هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : سال 98 برای اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا با توجه به رشد محسوسی که ورزشکاران برای حضور در این تورنمنت جهانی نسبت به دوره قبل المپیک و پارالمپیک دارند وظایف ما در قبال این عزیزان بیشتر گردیده و با تمام توان در تلاش هستیم که از این فرصت بدست آمده استفاده مطلوبی برده و با حمایت خود از این قهرمانان ، در المپیک و پارالمپیک پیش رو بیشترین سهمیه تاریخ ورزش فارس را کسب نمائیم و با توجه به روحیه جنگندگی که از این پهلوانان اطلاع داریم امیدوارم به یاری خدا با کسب چند مدال باارزش ، نام فارس را در قله های جهانی طنین انداز کنیم . معاون توسعه ورزش استان با اشاره به اینکه از همه ظرفیت ها برای درخشش ورزشکاران فارس در المپیک و پارالمپیک 2020توکیو استفاده خواهیم کرد : اظهار داشت : هیات پزشکی ورزشی فارس مشارکت خوبی در این موضوع با معاونت توسعه ورزش و در جهت ارائه خدمات فنی و حمایتی از قهرمانان دارد و حتی مربیان و خود ورزشکاران برای رسیدن به بزرگترین رویداد ورزشی جهان همه توان و کوشش خود را بکار گرفته اند . سالاری اشاره به هیاتهایی داشت که قهرمانان آن می توانند با کسب سهمیه شانس حضور در المپیک و پارالمپیک توکیو را داشته باشند و در این باره توضیح داد و گفت : هیات دوچرخه سواری ، وزنه برداری ، بسکتبال ، کاراته ، جودو ، دوومیدانی ، تیراندازی ، کشتی ، جانبازان و معلولین و ناشنوایان و کم بینایان فارس دارای ورزشکارانی هستند که با حمایت همه جانبه اداره کل ، انشالله حرفهای زیادی در رقابت با حریفان خود جهت حضور در المپیک و پارالمپیک ژاپن دارند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان المپیک دوچرخه سواری رشد ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد و تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در آخرین دیدار خود امروز در مرحله حذفی به مصاف تیم آلمان رفت و ۷۰ بر ۳۹ نتیجه را واگذار کرد و از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماند.

نمایندگان کشورمان پیش از این دیدار مقابل تیم‌های فرانسه و هلند مغلوب شدند و یک برد مقابل تیم کانادا بدست آوردند.در این مسابقات تیم‌های ایران، هلند، کانادا و فرانسه در گروه A و کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش در گروه B به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند