Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:26:59 GMT

نعمتی: حادثه فجیره امارات ناشی از شیطنت اسرائیلی‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۹۹۳

نعمتی: حادثه فجیره امارات ناشی از شیطنت اسرائیلی‌هاست

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی امروز گفت: به نظر می‌رسد حوادث اخیر در امارات شیطنت اسرائیلی‌ها بوده است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 24 اردیبهشت) قوه مقننه در تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، اتفاق اخیری بود که در امارات رخ داد و به نظر می‌رسد شیطنت اسرائیلی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناریوی هالیوودی الفجیرهواکنش امیر کویت به انفجارهای فجیرهافزایش قیمت جهانی نفت در پی حادثه الفجیرهکواکبیان: خرابکاری دو نفتکش آل‌سعود در بندر فجیره مشکوک استواکنش‌های عربی به انفجارها در بندر الفجیرهانفجارهای الفجیره؛ آیا اسرائیلی‌ها می‌خواهند از آب گل‌آلود خلیج‌فارس ماهی بگیرند؟واکنش‌ وزیر انرژی سعودی به انفجارهای فجیرهآتش گرفتن هفت نفتکش در انفجارات بندر فجیره امارات

وی افزود: در این باره،‌نظر نظام همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور اعلام کرده است.

نعمتی با بیان اینکه در این جلسه همچنین موضوعات هسته‌ای و برجام مطرح و بررسی شد، افزود:در این جلسه عنوان شد که اروپایی‌ها باید در فاصله‌ 60 روز اقداماتی را انجام دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه وکلای‌ملت در جلسه مذکور تاکید کردند که موضوع سیل‌زدگان فراموش نشود، ادامه داد: نمایندگان عنوان کردند که طرحی که به این منظور در حال تهیه و تدوین است زودتر آماده و در اختیار هیأت رئیسه قرار گیرد تا هر چه سریع‌تر خدماتی به سیل‌زدگان ارائه شود.

نعمتی با همچنین با اشاره به جلسه مشترک مجلس و قوه قضائیه که روز یکشنبه گذشته برگزار شد، گفت: دولت  هم درخواست داشته که نشست مشترک مجلس و دولت برگزار شود. برگزاری این نشست در هفته جاری به دلیل فشردگی کارها میسر نشد و امیدواریم در هفته‌های آتی این نشست مشترک را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم اسرائیل نمایندگان مجلس دهم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور رضا غیاثی‌زاده سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و مدیران آژانس‌های گردشگری شهرستان، مدیر مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری شکوه طبیعت نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان برگزار شد  غیاثی زاده در این نشست گفت : همکاری بخش دولتی و خصوصی نقش به سزایی در توسعه گردشگری شهرستان دارد و در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را انجام خواهیم داد و  بنا داریم در جهت اتحاد و رونق گردشگری شهرستان هسته تورهای ورودی به شهرستان را ایجاد و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک فی‌مابین آژانس‌های گردشگری، اقامتگاه‌ها و تورلیدرها شهرستان امضا نماییم.
غیاثی زاده تأسیسات گردشگری شهرستان برای جذب و ماندگاری گردشگران باید نسبت به ایجاد بسته‌ها و پکیج‌های کوتاه مدت و بلندمدت گردشگری اقدام نمایند.

 این نشست در مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی شکوه طبیعت واقع در هاشم آباد شهرستان گرگان برگزار شد.
مجموعه فوق در ۵ هکتار زیربنا با حجم سرمایه‌گذاری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان با امکانات ۷ واحد اقامتی، مجموعه سوارکاری، مانژ اسب، ۴ سالن ورزشی تنیس و بسکتبال، پت پارک، کافه رستوران، محوطه تفریحی گردشگری و ... به مدیریت مهدی کریمیان و مدیرعاملی محسن صامت بوده و آماده میزبانی از تمامی گردشگران می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد