Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران در سخنانی به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز اشغال فلسطین موسوم به روز نکبت بر شکست توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی موسوم به معامله قرن تاکید کرد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، صلاح زواوی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در محل سفارت فلسطین در تهران، وحدت و مقاومت را تنها راه برای شکست توطئه‌ها و طرح‌های دشمنان علیه ملت فلسطین دانست و طرح جدید آمریکا علیه مسئله فلسطین موسوم به معامله قرن را محکوم به شکست دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل

R36355/P/S8,90,95/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: اکنون با قوانین جدیدی در رویارویی با اسرائیل مواجه هستیم

محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران از بین رفت. وی افزود اکنون ما با قوانین جدیدی مواجه هستیم و پاسخ ایران به منزله نخستین هشدار به اسرائیل در منطقه است. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، الهندی همچنین گفت واشنگتن و تل آویو می‌خواهند اسرا را با کمترین بهای ممکن بازپس بگیرند. وی گفت پیشنهادی که به نام میانجی‌ها ارائه شد، کاملا نظر اسرائیل بوده است.

وی گفت: «شکست (رژیم صهیونیستی) در جبهه‌ها و شکست در برابر جمهوری اسلامی، با تغییرات در توازن قوا در جهان همراه شده است. توازن قوا تغییر کرده است و آمریکا هم در بهترین وضعیت خود نیست و همان طور که ملاحظه می‌کنیم، واشنگتن نیز دچار ضعف شده است. اسرائیل ناچار است به روش دیگری عمل کند. اصول و قوانین جدیدی شکل گرفته است و این حمله و پاسخ (ایران) به جنایت (رژیم صهیونیستی)، به منزله نخستین هشدار به اسرائیل در منطقه است.»

الهندی افزود: «مقاومت چند روز پیش به پیشنهاد مطرح شده پاسخ داد و موضع آن واضح و روشن بود. مسئله اصلی عقب نشینی و آتش بس است. در خصوص عقب نشینی گفتیم این موضوع می‌تواند به شکل تدریجی انجام شود؛ به این صورت که پس از چهارده روز، از محور صلاح الدین، عقب نشینی به سمت مرز‌ها صورت بگیرد. به طوری که این اتفاق چهارده روز پس از آغاز مرحله نخست انجام شود. آتش بس نیز به شکل تدریجی صورت بگیرد. در مرحله دوم یعنی در مرحله تبادل نیروها، آتش بس انجام شود. با این موضوع موافقت کردیم. اما این کار باید شامل آتش بس و عقب نشینی از نوار غزه شود. بدون تردید، آتش بس و عقب نشینی از نوار غزه برای اسرائیل به معنای شکست واضح و روشن است.»

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • جهاد اسلامی: اکنون با قوانین جدیدی در رویارویی با اسرائیل مواجه هستیم
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد
  • حمله پهبادی ایران سبب شکست سیاسی و روانی صهیونیزم شد
  • ببینید | شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد
  • ویدیو/ شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد
  • عقب نشینی غرب از حمایت رژیم صهیونیستی