Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به همراه مدیر دانشجویی با حضور در سلف دانشجویی، از نزدیک در جریان وضعیت سلف سرویس دانشگاه و نحوه توزیع غذای دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحجت هاشمی، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، در سلف دانشجویی داشگاه حضور یافت و طی بازدید از مراحل سرو غذای دانشجویان، از نزدیک وضعیت سلف را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازید که همزمان با وعده افطار از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ انجام شد، هاشمی ضمن صرف غذای دانشجویی در گفتگو با دانشجویان، وضعیت سلف سرویس و میزان رضایتمندی آنان از وعده‌های غذایی و امکانات سلف را مورد بررسی قرار داد.

دانشجویان نیز با استفاده از فرصت به دست آمده، علاوه بر طرح مسائل مرتبط به سلف سرویس، دیگر نظرات و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف با ریاست دانشگاه مطرح کردند.

در حاشیه بازدید از آشپزخانه و سالن‌های غذاخوری دانشجویی، مسئولان مربوط در گفتگو‌های صمیمانه با کارکنان و دانشجویان، نظرات آنان را در خصوص کمیت و کیفیت وعده‌های مختلف غذایی و دیگر مسائل مربوط جویا شدند.

هاشمی در این ملاقات ضمن تشکر از همکاری خوب دانشجویان با کارکنان سلف سرویس اظهار داشتند: غذای سالم و مطبوع حق دانشجویان است و در این راستا از هیچ تلاشی نباید دریغ شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با رعایت نظم و انضباط، همکاری‌های خوب و سازنده‌ای درحل به موقع برخی مشکلات موجود و رفع آن‌ها از طریق مسئولان ذیربط به عمل آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی بیرجند کیفیت غذای دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی، سرپرست دانشگاه امیرکبیر امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از سامانه اسکیلینو (آموزش مهارت‌افزایی و مهارت‌آموزی هدفمند و مبتنی بر نیاز‌های دانشجویان) با اشاره به شعار سال جاری «جهش تولید با مشارکت مردم» و سال‌های گذشته، اظهار داشت: چند سال متوالی است که عنوان تولید در نامگذاری‌های سال توسط مقام معظم رهبری مطرح و تکرار شده است. این نامگذاری برای مراکز علمی و دانشگاهی ما بسیار مهم است از این جهت که ببینیم چه راهکار‌هایی برای تحقق شعار‌ها می‌تواند ارائه شود تا به آن راهکار‌ها دست یابیم.

وی ادامه داد: برای اینکه تولید تاثیر موثری در سطح کشور و در سطح بین المللی داشته باشد، باید در حوزه دانش بنیان قرار گیرد. این موضوع یعنی توسعه تولید دانش بنیان هم در شعار سال هر ساله مطرح می‌شود تا هم در فضای اقتصاد جامعه داخلی و هم در فضای اقتصاد بین المللی، نقش آفرین و موثر باشد.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: ضرورت مشارکت مردم هم در شعار امسال وجود داشت که نشان می‌دهد ایجاد بستر‌های مختلف و امن برای اینکه مردم بتوانند سرمایه گذاری کرده و در تولید نقش داشته باشند، مهم است و برای آن باید برنامه‌ریزی شود، ما هم در دانشگاه اقدامات مختلفی را در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: یکی از بحث‌ها در حوزه تولید دانش بنیان تربیت نیروی انسانی با اطلاعات مناسب است که دانشجویان باید در تحقق آن نقش جدی داشته باشند. دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب ۱۸ دانشکده تخصصی تلاش دارد تا دانشجویان تحصیلات خود را با کیفیت مناسبی طی کنند؛ ولی شاید مجموعه اطلاعات آنها برای ورود به بازار کار کافی نباشد.

رهایی ادامه داد: موضوعاتی مانند مباحث مالی، مدیریت کارآفرینی، ارتباط با همکار و کارفرما و ... باید از جنبه‌های مختلف به آنها آموزش داده شود تا راحت‌تر وارد بازار کار شوند.

وی تاکید کرد: ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از یک سو طرح جامع آموزش مهندسی را از یک جنبه برای بهبود آموزش نیروی انسانی و سامانه مهارت افزایی هدفمند و مبتنی بر نیاز کار برای بهبود آموزش مهارت‌های نرم و مورد نیاز دانشجویان برای ورود به برای بازار کار توسعه داده‌ایم که برای دانشجویان مفید و موثر است و به آنها کمک می‌کند به انواع مهارت‌ها و روش‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های کارآفرینی مجهز شوند و از طرف دیگر از مهاجرت آنها هم جلوگیری می‌کند.

حمایت ۳ و نیم میلیارد تومانی از پایان‌نامه‌ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم در این نشست اظهار داشت: آموزش‌های سامانه اسکیلینو همه ویژگی‌های یک کلاس درس را به خوبی در خود دارد؛ به دلیل محدودیت‌های دوره‌های برخط که باید در فضا‌های مجازی مشخص با تعداد مشخصی دانشجو برگزار شود، آموزش‌ها را به صورت آفلاین هم در این سامانه در اختیار دانشجویان قرار داده‌ایم.

محمدجواد عامری شهرابی با اشاره به جایگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رتبه بندی‌های مختلف دانشگاه‌ها در کشور و در سطح بین‌المللی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر سعی می‌کند در عرصه‌های مختلف وارد شود و برای کارآفرینی و اشتغال دانشجویان نیز طرح‌هایی را توسعه داده است. این سامانه در ادامه فعالیت‌های قبلی دانشگاه و با هدف بهبود ارتباط با صنعت طراحی و در ادامه توسعه داده شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط اساتید با صنایع گفت: طی سال‌های اخیر سطح و تعداد پروژه‌های همکاری دانشگاه با صنایع ارتقا یافته است، اما ما به این امر بسنده نکردیم و این سامانه را راه اندازی کردیم تا دانشجو‌ها را هم بیشتر و بهتر با صنایع مرتبط کنیم.

عامری افزود: دانشجو‌ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آموزش‌های خیلی خوبی می‌بینند ولی برای وارد شدن به بازار کار کافی نیست. یکی از اقدامات ما برای ورود این دانشجویان به صنایع، حمایت کردن از پایان نامه‌هایی بوده که در راستای نیاز‌های صنایع طراحی شده بودند و در سال گذشته به اندازه سه و نیم میلیارد تومان از این پایان نامه‌ها حمایت شد.

سامانه مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی هدفمند مبتنی بر بازار کار (اسکیلینو) برای توسعه مهارت‌های نرم دانشجویان سراسر کشور، به همت محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسعه یافته است و امروز رونمایی شد. هدف از توسعه سامانه اسکیلینو با آموزش اساتید مجرب، مهارت افزایی هدفمند و مبتنی بر بازار کار دانشجویان همچنین شبکه سازی حضوری و برخط آنها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر در حمایت از وعده صادق
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • اعتصاب غذای دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد