Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:56:28 GMT

پاشازاده: با دو هفته نمی‌شود در مورد مجیدی صحبت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۳۴۸۰

پاشازاده: با دو هفته نمی‌شود در مورد مجیدی صحبت کرد

مدافع اسبق استقلال می گوید نمی شود در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در دو هفته اظهار نظر کرد.

مهدی پاشازاده در این باره به ورزش سه گفت:  دو هفته است ایشان آمده است، خیلی زود است و حتی نمی شود در مورد آن صحبت کرد. اگر جای دیگر مربیگری کرده بود باز می شد در این باره صحبت کرد. من بازی های آخر استقلال را خیلی دنبال نکرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال همان روندی که قبلا هم داشته را دارد و این نوسانات همچنان وجود دارد.

 

او در مورد مردود اعلام شدن گل استقلال می گوید: واقعا غیر قابل باور بود. داور پشت دروازه یک متری توپ است و دقیقا تمرکز دارد، نمی دانم کمک داور چرا این گل را مردود اعلام کرد. نمی گویم استقلال حتما می برد،  شاید دو گل دریافت می کرد اما انتظار می رفت حق این تیم داده شود.

 

مدافع اسبق استقلال در مورد اینکه اگر استقلال صنعت نفت را شکست می داد می توانست قهرمان شود هم گفت: این ها اتفاق هایی است که افتاده است، نمی خواهم تهمتی بزنم ولی در این یکی دو ساله داوری خیلی به ضرر استقلال بوده است. اشتباه های داوری هواداران را ناراحت کرده و به نظر ناراحتی هواداران به حق است.

 

مهدی پاشازاده در مورد سبک کاری مربی خارجی که استقلال باید انتخاب کند هم گفت: خیلی سخت است در این باره صحبت کنیم. ما زیرساخت مربی خارجی را نداریم، حتی یک زمین تمرین هم نداریم.  مربی خارجی برای استقلال مثل این است که در پراید بنزین سوپر بریزیم. نمی توانیم کت گوچی با دمپایی تن مان کنیم. با این قیمت دلار باید مربی درجه 5 خارجی بیاوریم، در صورتی که فقط باید مربی درجه یک بیاوریم تا پیشرفت کنیم. با این شرایط همان مربی ایرانی بهتر است.

مهدی پاشازاده استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی پاشازاده استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

حکم صادره توسط کمیته انضباطی موجب شد استقلال دروازه‌بان ثابت خودش را از دست بدهد و در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم از وجود حسینی محروم شود. حالا چاره دیگری وجود ندارد جز اینکه جواد نکونام به محمدرضا خالد آبادی میدان بدهد. سنگربان ۲۳ ساله‌ای که قبلا عضو تیم‌های پایه‌ای پرسپولیس بود و تابستان پارسال در یک کشمکش پر سر و صدا به استقلال پیوست تا به عنوان دروازه‌بان ذخیره آبی‌پوشان پایتخت پشت سر حسینی قرار بگیرد. دروازه‌بانی که سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارد و فصل قبل پیراهن هوادار را بر تن می‌کرد، اما در این فصل تاکنون مجال حضور در میدان را پیدا نکرده و حالا اولین مسابقه‌اش یکی از حساس‌ترین دیدار‌های آبی پوشان در کورس قهرمانی تلقی می‌شود و همین مسئله مسئولیتش را به مراتب سنگین‌تر می‌کند. البته خالد آبادی قطعاً می‌داند اگر مقابل تراکتور بدرخشد، شرایطش در استقلال به مراتب بهتر می‌شود و نکونام به او بیش از هر زمان دیگری اعتماد خواهد کرد. در نگاه خوشبینانه می‌توان گفت اگر محمدرضا چهارشنبه هفته آینده برابر تراکتور نمایش مطلوبی ارائه کند و دروازه خود را بسته نگه دارد، شاید تا قبل از پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم باز هم فرصت حضور در میدان به او داده شود. البته تاکید می‌کنیم شاید!

نمایش رویایی مقابل اردن

محمدرضا خالد آبادی فصل قبل در ۶ مسابقه هوادار کلین شیت کرد و همین مسئله موجب شد تا در لیست جواد نکونام برای استقلال قرار بگیرد. او در بازی‌های آسیایی هانگژو هم عضو کاروان تیم ملی امید کشورمان بود که البته موفقیتی کسب نکرد، ولی خرداد ماه پارسال هنگامی که در معیت تیم امید برای پیکار‌های غرب آسیا به عراق رفته بود، خاطره تلخی را برای اردنی‌ها به یادگار گذاشت. تیم امید ایران با هدایت رضا عنایتی به مرحله نیمه نهایی آن مسابقات رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضیافت پنالتی‌ها، خالدآبادی دو ضربه را مهار کرد تا نقش بسیار مهمی در فینالیست شدن ایران ایفا کند. مسابقاتی که در نهایت با قهرمانی عراق و نایب قهرمانی ملی‌پوشان کشورمان تمام شد. در مورد خالد آبادی باید به این نکته هم اشاره کنیم که او همراه با هوادار به لیگ برتر صعود کرد و رضا عنایتی علاوه بر تیم ملی امید، در تیم هوادار هم مربی این سنگربان جوان بوده است.

نقش مربی پرسپولیسی

یکی از مربیانی که در پیشرفت خالدآبادی تاثیر مهمی داشته، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس است. داوود فنایی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی که فصل قبل مربی دروازه‌بانان هوادار بود، به خالدآبادی اعتقاد فراوانی داشت و معتقد بود این سنگربان استعداد خوبی دارد به همین خاطر روی او متمرکز شد و به ساکت الهامی سرمربی وقت هوادار هم توصیه کرد این جوان را مد نظر قرار بدهد. زحمات خالد آبادی، تمرینات ویژه فنایی، و البته اعتماد ساکت الهامی موجب شد تا این دروازه‌بان فصل قبل روز‌های خوبی را در لیگ برتر سپری کند و حالا باید ببینیم با پیراهن استقلال هم شرایط مطلوبی برایش فراهم خواهد شد یا اینکه...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم