Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در امارات مخالفت کرد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و الزورا در ورزشگاه کربلا در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی سبزپوشان اصفهانی و صعود آنها به دور بعدی این مسابقات همراه بود در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی ورود چند تماشاگر الزورا به زمین مسابقه و مضروب کردن قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن و برخی بازیکنان این تیم و البته واکنش‌های نه‌چندان حرفه‌ای میلاد فخرالدینی به این موضوع، این امر باعث اخراج فخرالدینی و بروز برخی حواشی در زمین مسابقه شد.

رجب‌زاده: فخر‌الدینی در بازی با الزورا «آماتورگونه» رفتار کرد/ امیدوارم تغییرات در ذوب‌آهن مثبت باشداصفهان| ذوب‌آهن و الزوراء؛ صعود زیر باران سنگ و هیاهوسخنگوی ذوب‌آهن: از الزورا به AFC شکایت می‌کنیم/ حرفی درباره برکناری آذری مطرح نشد

در پی بروز این حواشی اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از تصمیم این باشگاه برای تغییر محل برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و احتمال برگزاری آن در کشور امارات به جای عراق خبر دادند.

البته باشگاه ذوب‌آهن امروز اعلام کرد با توجه به مخالفت AFC با برگزاری مسابقه در کشور امارات، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در شهر کربلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد