Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:10:37 GMT

ضرورت مشارکت مسئولان دستگاه‌ها در سنت حسنه اکرام ایتام

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۰۳۱

ضرورت مشارکت مسئولان دستگاه‌ها در سنت حسنه اکرام ایتام

استاندار زنجان بر ضرورت مشارکت مسئولان در سنت حسنه اکرام ایتام تاکید کرد و گفت: این حضور موجب می شود تا مسئولان در جریان مشکلات این قشر قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح اله حقیقی در جمع 100 تن از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: حضور مدیران در مراسم اکرام ایتام در کنار ایتام و مددجویان موجب می شود تا آنان از نزدیک در جریان مشکلات این قشر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان با اعلام آمادگی برای حضور در منزل مددجویان برای اطلاع از مشکلات آنان گفت: لازم است تا مدیران دستگاه های اجرایی هم در چنین دیدارهایی حضور داشته باشند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان هم ضمن تقدیر از همکاری خیران در کمک به نیازمندان و محرومان استان اظهار کرد: سنت حسنه افطاری و اکرام ایتام در راستای ترویج معنویت در جامعه است.

 

هدایت صفری تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را 3020 نفر خواند و گفت: تلاش می شود با توانمندسازی و ارائه تسهیلات مناسب به خانواده‌ها در راستای خودکفایی آنها اقدام کنیم.

 

وی از این ایام به عنوان فرصت مناسبی برای رسیدگی به امور نیازمندان یاد کرد و گفت: سال گذشته  8هزار و687 خانواده  در قالب طرح مفتاح الجنه توسط خیران و مسئولان در سطح استان مورد بازدید قرار گرفتند.

 

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از مجموع یک میلیارد و39 میلیون تومان مساعدت انجام گرفته، در سال گذشته 212 میلیون تومان به صورت نقدی و 827 میلیون تومان آن به صورت کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته شده است.

 

مردم مومن وخداجوی استان می توانند کمک های نقدی  خود را برای اطعام وافطاری ایتام ونیازمندان از طریق کد آنی پرداخت #024*8877* ویاتماس با تلفن گویای 0968877 واریز نمایند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان مجلس قرآن کریم بیانیه گام دوم انقلاب مسجد آیت الله مصباح یزدی نمایشگاه قرآن روزنامه طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است