Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@18:21:59 GMT

فعالان اقتصادی پای کار توسعه خراسان رضوی خواهند آمد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۱۹۳

فعالان اقتصادی پای کار توسعه خراسان رضوی خواهند آمد

مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: از فعالان اقتصادی و کارآفرینان دعوت کرده‌ایم تا در جهت سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی بحث و گفت‌وگو داشته باشیم.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین مهری در نشست مشترک استاندار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از فعالان اقتصادی در تهران، اظهار کرد: از فعالان اقتصادی و کارآفرینان دعوت کرده‌ایم تا در این نشست مشترک حضور پیدا کرده و در جهت سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی بحث و گفت‌وگو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: آقای رزم حسینی استانداری توسعه‌گراست و با همین رویکرد، در دوران تصدی استانداری کرمان، کارنامه‌ای درخشان از او برجای مانده و امروز سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را در خراسان رضوی دنبال می‌کند. مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس یکی از سرداران بزرگ کشورمان بود و امروز هم در جبهه مقابله دشمن در جنگ اقتصادی قرار گرفته است تا زمینه ایجاد اشتغال و توسعه بیش از پیش فعالیت‌‎های اقتصادی فراهم شود. ایران به اتحادیه اوراسیا می‌پیوندد
  در ادامه غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، ائمه جمعه هم پای کار توسعه اقتصادی آمده‌اند که ابتکار عمل جدیدی بوده و می‌تواند اتحاد و انسجام بسیار خوبی را رقم بزند. وی با بیان اینکه به زودی ایران به اتحادیه اوراسیا می‌پیوندد، عنوان کرد: کارهای مقدماتی این موضوع در مجلس شورای اسلامی انجام گرفته و به زودی به تصویب خواهد رسید، بنابراین باید بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت انجام گیرد. رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که به تجارت خارجی در منطقه اوراسیا می‌اندیشند، باید توجه داشته باشند که خراسان رضوی ظرفیت‌های گسترده‌‎ای در این زمینه دارد.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رشد اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی

به گزارش قدس خراسان، سید امیر مرتضوی با اعلام این خبر افزود:  طبق بند 7 قانون مالیات‌های مستقیم، و ماده 33 مکرر قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  اجاره دادن کارت بازرگانی جرم تلقی شده و ضمن اعمال مجازات‌های مربوطه و ابطال کارت بازرگانی، در صورت احراز فرار مالیاتی، مجازات تعزیری درجه شش برای مرتکب یا مرتکبین نیز، اعمال خواهد شد.

وی گفت: این معاونت ضمن شناسایی اشخاصی که از طریق کارت‌های بازرگانی اقدام به فرار مالیاتی نموده‌اند، مشخصات ایشان را در اختیار مدیرکل محترم امور مالیاتی استان قرار داده و براین اساس از لیست معرفی شده؛ 12 نفر مظنون شناخته شدند، بنابراین ضمن ارجاع پرونده مربوطه به کمیته ویژه مبارزه با فرار مالیاتی استان، مقرر شد، فهرست این اشخاص به عنوان مودیان فاقد اعتبار (صوری)، به دفتر بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان اعلام، و در سامانه مربوطه درج شود.

معاون قضائی رئیس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این ارتباط ، پرونده تشکیل و در حال رسیدگی و انجام فرآیند حسابرسی مالیاتی است، بدین ترتیب و با این اقدام، ضمن کشف فساد در زمینه فرار مالیاتی، از استمرار این اقدام مجرمانه در سطح استان نیز پیشگیری به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود