Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت در مدت کوتاه مدیریتش خدمات ارزنده ای برای صنعت و دفاع از حقوق مردم انجام داد، گفت: وی نه تنها چالش های خودرو از جمله رانت و فساد را از بین برد بلکه تولید خودرو از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه در روز را به بیش از ۲ هزار دستگاه رساند.

 ولی ملکی نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مدت کوتاه حضورش در وزارت صمت عملکرد مثبتی داشته، گفت: آقای رحمانی در وضعیت بحرانی مدیریت وزارتخانه را بر عهده گرفته و خیلی از چالش های تهدیدی وزارتخانه را به فرصت تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مقابله با رانت، فساد و پارتی بازی را یکی از اقدامات رحمانی در این وزاتخانه ذکر کرد و افزود: آقای رحمانی جلوی تخصیص ارز دولتی به افراد و وارد کنندگانی که حق شان نبوده را گرفت و با فساد مبارزه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: آقای رحمانی صنعت خودرو را سامان داد و با افزایش تولید خودرو مشکلات و چالش های خودرو را برطرف کرد.

ملکلی تاکید کرد: آقای رحمانی زمانی که وزیر شد، تولید خودرو روزانه 600 تا 700 خودرو بود اما در حال حاضر به بیش از 2 هزار عدد رسیده است.

وی در خصوص عملکرد این وزارتخانه گفت: باید به آقای رحمانی فرصت داد. ایشان مدت کمی است که مسئولیت وزارتخانه را به عهده گرفته که تا کنون موفق عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نباید بدون در نظر گرفتن شرایط و امکانات، چوب لای چرخ یک وزیر موفق گذاشت.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E04 برچسب ها: خودرو ، واردات خودرو ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خودرو واردات خودرو بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت