Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:22:29 GMT

۷ نفر اراذل و اوباش شرور در قم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۲۴۴

۷ نفر اراذل و اوباش شرور در قم دستگیر شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ سرهنگ مراد حسین جعفریان فرمانده انتظامی قم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۲۱ فرماندهی انتظامی شهرستان قم، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ۲ نفر راکب موتور سوار با در دست داشتن یک قداره با ۳ نفر دیگر در حال درگیری شدید، عربده کشی و تخریب شیشه‌های مغازه یکی از کسبه محل بودند که قبل از حضور مأموران اقدام به فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت اراذل اوباش برای ساکنان و کسبه محل، مأموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی اضافه کرد: مأموران موفق شدند ۷ نفر از اراذل و اوباش را در این ارتباط شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی همگی آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفریان بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد اسپری دفاع شخصی، یک قبضه چاقو و مقدار تقریبی ۹ گرم مواد مخدر از نوع «گل» کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/الف

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش شرور در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند