Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:18:15 GMT

چشم امید ۲۳ زندانی خرمدره‌ای به جشن گلریزان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۳۸۳

چشم امید ۲۳ زندانی خرمدره‌ای به جشن گلریزان

به گزارش ایکنا از زنجان، رجب آذربایجانی، رئیس دادگستری خرم‌دره 24 اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن گلریزان این شهرستان، اظهار کرد: جشن گلریزان یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که همه ساله در اکثر شهرستان‌های استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان برگزار می‌شود.
وی احسان و نیکوکاری را از صفات پسندیده انسانی یاد کرده و تصریح کرد:  احسان و نیکوکاری یکی از پایه‌های اساسی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آذربایجانی با تأکید بر اینکه یکی از پایه‌های اساسی جامعه عدالت است، تصریح کرد: گسترش عدالت سبب می‌شود که همه احساس امنیت داشته باشند.
وی با اشاره به تاکیدات قرآن کریم به اهمیت و ضرورت احسان و نیکوکاری در حق همنوع و اجر بالای آن، تصریح کرد: اهمیت احسان و نیکوکاری به حدی است که یکی از موارد مصرف زکات برای بدهکاران تعیین شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما باید در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری گام برداریم، ادامه داد: نیکوکاری سنتی است که از گذشتگان ما به ارث رسیده و ما نیز باید تلاش کنیم آن را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.
رئیس دادگستری شهرستان خرم‌دره از جمع‌آوری ۱۱۴ میلیون تومان در جشن گلریزان سال گذشته در شهرستان خبر داده و افزود: با کمک های صورت گرفته از طرف ستاد دیه استان و کشور و کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن گلریزان سال گذشته ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ نفر مرد بودند، تصریح کرد: دو خانم نیز در بین آزادشدگان قرار داشتند.
وی با اشاره به اینکه ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار مساعدت مردم خیر خرم‌دره هستند، تصریح کرد: بدهی ۱۹ نفر از  از این افراد زیر ۵۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند