Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-10@06:26:09 GMT

تمدید قرارداد فرهاد کاظمی با بادران تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۶۷۵

به گزارش ایلنا، مسئولان باشگاه بادران مدتی پیش بعد از مذاکراتی که با فرهاد کاظمی داشتند، در نهایت با این مربی به توافق رسیدند.

سرانجام کاظمی با حضور در باشگاه بادران قراردادش را به صورت رسمی امضا کرد تا در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

هدف باشگاه بادران و کاظمی، بستن یک تیم پرقدرت برای صعود به لیگ برتر است و آنها از حالا برنامه‌های خود را برای حضور در فصل جدید آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام مهم بادرانی‌ها از حالا، مذاکره با بازیکنان موردنظر کاظمی است و به نظر می‌رسد بادران به‌ زودی اولین تیمی باشد که فهرست خودش را برای حضور در فصل جدید کامل کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بادران بادران تهران فرهادکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل فدریکو کیه زا برای تمدید قرارداد با یوونتوس

یوونتوس می خواهد با فدریکو کیه زا تمدید کند و خود این بازیکن ایتالیایی هم به ادامه همکاری تمایل دارد. 

طرفداری | فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، با تمدید قراردادش با این باشگاه برای حداقل یک سال دیگر موافق است. این خبر در حالی منتشر می شود که علی رغم شایعات قبلی مبنی بر انتقال احتمالی او به نیوکاسل، خوش بینی نسبت به آینده کیه زا با باشگاه افزایش یافته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، فالی رمضانی، مدیر برنامه کیه زا، روز یکشنبه شب در ورزشگاه آلیانز حضور داشت و گفته می شود که برای صحبت در مورد قرارداد جدید آنجا بوده است. در حالی که مذاکرات هنوز وارد مرحله پیشرفته نشده اند، آخرین تحولات نشان می دهد که هم بازیکن و هم مدیر برنامه او برای تمدید حضورش در تورین فراتر از سال ۲۰۲۵ تمایل دارند.

باشگاه با توجه به تأثیر احتمالی یک لیگ قهرمانان موفق و رقابت در جام باشگاه های جهان، مشتاق است تا او را برای مدت طولانی در ترکیب داشته باشد. علاوه بر این، گفته می شود یوونتوس به دنبال بازگشت به سیستم 3-3-4 یا 1-3-2-4 است که بستر مناسب تری را برای کیه زا در جهت به نمایش گذاشتن استعدادهایش فراهم می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کاپیتان پرسپولیس محروم شد احتمال برگزاری پلی‌آف برای تعیین قهرمان لیگ برتر! اینتر با پیروزی در دربی قهرمان می‌شود سرمربی آینده لیورپول شناسایی شد

دیگر خبرها

  • درویش: منظور نکونام پرسپولیس نبوده است
  • آمادگی کامل فدریکو کیه زا برای تمدید قرارداد با یوونتوس
  • زمان تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد پرسپولیسی ها مشخص شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آریگو ساکی: قرارداد ده روسی باید تمدید شود؛ رم حالا به تیمی بابرنامه تبدیل شده‌است
  • رسمی؛ قرارداد رودی فولر با فدراسیون فوتبال آلمان تمدید شد
  • ناچو بر سر دوراهی: تمدید قرارداد یا جدایی از رئال مادرید؟
  • به عشق بارسا: کاپیتان قید دستمزد بالا را می‌زند
  • بارسلونا در اندیشه تمدید قرارداد سرجی روبرتو