Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@07:32:47 GMT

دریچه‌های اسرار آمیز آسمانخراش‌های چین (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۷۴۲

دریچه‌های اسرار آمیز آسمانخراش‌های چین (+عکس)

بنا بر این فلسفه ساختمان ها و اشیا را مطابق و هماهنگ با طبیعت می سازند تا با این روش شانس، خوشبختی، ثروت و رفاه بیشتری برای صاحبان ساختمان جلب کنند. این فلسفه ریشه در فرهنگ هنگ کنگ و فلسفه باستانی چین دارد.

چینی ها بر این باورند، شکل ساختمان، ورودی و دکوراسیون آن نقش مهمی در جذب شانس و رفاه صاحب ساختمان دارد، به همین دلیل آنها پیش از خرید خانه یا دفتر کار و یا حتی انجام پروژه های بزرگ مهندسی و معماری با یک متخصص فنگ شویی مشورت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه هایی از فلسفه فنگ شویی را می توان تقریباً در هر نقطه ای از هنگ کنگ دید.

فرهنگ فنگ شویی در چین در طول انقلاب فرهنگی دهه شصت قرن پیش سرکوب شد. اما در سال های اخیر فنگ شویی بازگشته تا نهضت و بازیابی دراماتیکی را تجربه کند، به خصوص در جنوب چین که ساکنانش هنوز هم به برخی خرافه ها باور دارند.

ساکنان مرکز چین کمتر به فنگ شویی و این گونه مسائل باور دارند، با وجود این، هنوز برخی سرمایه داران براساس فنگ شویی کارشان را انجام می دهند و برای احتیاط آن را در ساخت و سازهای خود در نظر می گیرند، چون انجام دادنش بهتر از پشیمانی است.

در واقع بسیاری از شرکت های چینی بخشی از بودجه خود را برای مشاوره در زمینه فنگ شویی اختصاص می دهند.

این مشاوره ها پیشنهادهای ساده مثل تغییر جای صندلی مدیران شرکت تا قرار دادن یک سکه زیر فرش را تا امور پیچیده از جمله ویران کردن بخشی یا همه ساختمان و دوباره ساختن آن را در برمی گیرد.

وقتی ساختمان مرکزی بانک HSBC مشهور را با شیرهای برونزی موجود در ورودی بانک در نیمه دهه هشتاد می ساختند، جای پله های برقی را با هدف ایجاد زاویه با ورودی بانک عوض کردند تا از ورود ارواح شریره به ساختمان که در بالای بندر ویکتوریا پرواز می کردند، جلوگیری کنند.

یک بانک چینی فنگ شویی را نادیده گرفت و در حال حاضر مردم آن را یک بانک کم سود می دانند و به دلیل رعایت نکردن فنگ شویی در بیشتر وقت های سال خالی از مراجعه کننده است. می گویند لبه های تیز متعدد در ساختمان بانک باعث این اتفاق شده و انرژی منفی ساختمان های اطراف را جذب می کند.

مالک مرکز لیبو ورشکست شد و مجبور شد آن را بفروشد، چون مرکز لیبو مقابل یکی از لبه های تیز بانک چین قرار داشت.

برای جلوگیری از وقوع این بدشانسی ها دو ستون را به بالای ساختمان HSBC اضافه کردند تا انرژی منفی را از بانک دور کنند.

در سال های اخیر توجه زیادی به فنگ شویی در طراحی و ساخت و ساز شهری هنگ کنگ صورت گرفته است، به گونه ای که طراحی به شکلی انجام شده که کوه ها در پشت و دریا در مقابل مناطق مسکونی قرار گرفته اند. بنا بر معیارهای فنگ شویی این موقعیت فوق العاده است، می گویند کوه های پشت انرژی مثبت بسیاری را در بردارد زیرا که پناهگاه اژدهایان است، زیرا اژدهای سکنی گزیده در کوه برای نوشیدن آب و شنا به سوی دریا می روند و به هنگ کنگ انرژی مثبت می دهند.

دریچه های آسمانخراش ها هم برای عبور اژدهایان گذاشته شده تا مستقیم و بدون برخورد با هیچ مانعی به سوی دریا بروند و بی وقفه انرژی مثبت خود را به شهر جاری کنند.

منبع: تابناک باتو

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)

عمل تاوی جراحی با همت و پیگیری دکتر حسین امیری رییس بیمارستان امام علی (ع) و با سرپرستی دکتر «عطا فیروزی» استاد تمام مرکز قلب و عروق شهید رجایی تهران و با حضور پزشکان فوق تخصص قلب مرکز قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه انجام گرفت.

حسین امیری رییس بیمارستان امام علی (ع) ضمن تبریک به مردم استان کرمانشاه و مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی و همچنین پزشکان فوق تخصص قلب دست اندرکار در تحقق این موفقیت اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم طی چندین ماه و اخذ مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت، جهت حضور تیم پزشکان متخصص قلب و عروق از مرکز قلب و عروق شهید رجایی تهران و نیز قبول هزینه‌های مربوطه توسط این بیمارستان، موفق به انجام این کار ارزشمند و خوب در سطح غرب کشور برای اولین بار شدیم.

محمد روزبهانی فلوشیپ فوق تخصص آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی و مدیر گروه قلب و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز در خصوص عمل تاوی انجام گرفته در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه نیز اظهار کرد: در این عمل متخصصان با وارد کردن کتتر یا همان فنر، از راه شریان فمورال (ران) وارد شریان آئورت قلب شده و دریچه جدید را در محل مناسب قرار می‌دهند که این مساله باعث می‌شود فرایند ریکاوری و بهبود بیمار هم سریع‌تر اتفاق بیفتد.

به گفته وی، پیش از این برای تعویض دریچه آئورت، جراحان به روش جراحی قلب باز به دریچه آئورت دسترسی پیدا می‌کردند و دریچه معیوب تعویض می‌شد، اما از طریق این روش، دریچه با دقت بیشتر در جای مناسب تعبیه خواهد شد و اکنون این نخستین بار است که در بیمارستان امام علی (ع) و در غرب کشور انجام می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟