Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:57:01 GMT

اعلام وصول ۷ سوال ملی نمایندگان از وزرای کابینه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۷۵۹

علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان موارد اعلام وصول را قرائت کرد.

بر این اساس، پروتکل حفاظت از تنوع زیستی و الحاق کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریای خزر، سوال ملی مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع عدم اقدام در زمینه افزایش سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی کشور، سوال منطقه ای مصطفی کواکبیان نماینده تهران و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر کشور با موضوع علت عدم برگزاری انتخابات مستقل برای شوراهای شهرهای شمیرانات و ری علی رغم صراحت قانونی، سوال منطقه ای سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب از وزیر کشور با موضوع متضرر شدن صاحبان شناور در پی انتقال بدون کارشناسی به بندرعباس، سوال ملی سیده فاطمه حسینی نماینده تهران از وزیر صمت با موضوع علل اصرار بر تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات قطعات خودرو، سوال ملی مصطفی کواکبیان نماینده تهران و تعداد دیگر از نمایندگان از وزیر کشور با موضوع آیا تجمعات قم و مشهد علیه رئیس جمهور دارای مجوز بوده است، سوال ملی محمود شکری نماینده تالش از وزیر کشور با موضوع عدم رعایت قانون و مصوبات شورای عالی اداری در انتخاب و انتصابات فرمانداران و بخشداران، سوال ملی بیت الله عبداللهی نماینده اهر و هریس از وزیر امور اقتصادی و دارایی با موضوع علت کوتاهی بانک های مسکن و کشاورزی در اجرای مصوبه هیات وزیران در مورد امهال وام زلزله زدگان ارسباران و همچنینسوال ملی مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع عدم توسعه زیرساخت های خدمات الکترونیکی در مناطق محروم و روستایی و سوال ملی محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع عدم تحقق موارد مندرج در بند 4 ماده 3 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حفاظت از محیط زیست تحقیقات و فناوری کارشناسی مصطفی کواکبیان وزیر کشور رئیس جمهور قانون شورای عالی اداری ارتباطات و فناوری خودرو دولت مصطفی کواکبیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزرای کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و تجلیل از برگزاری اجتماع معنوی روز گذشته مردم روزه‌دار در ورزشگاه آزادی، بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد. رئیس جمهور سفر‌های نوروزی را از جمله بستر‌های نشاط آفرین دانست و ضمن تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان مرتبط برای تامین امنیت و رفاه مسافران نوروزی، تصادفات جاده‌ای را نگران کننده و نقطه مقابل این نشاط دانست و افزود: کاهش هر چه بیشتر آمار تصادفات جاده ای تلاش بیشتر مسئولان مرتبط را می‌طلبد.

ضرورت تکریم و بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و چهره‌های علمی پیشکسوت در دانشگاه‌ها، از دیگر محور‌های سخنان رییس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود. آقای رییسی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) در گرامیداشت علم و عالم، حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه‌ای برای دانشگاه‌هاست دانست و بر توجه بیش از پیش به بهره مندی از ظرفیت علمی این چهره‌های علمی در دانشگاه‌ها تاکید کرد. رئیس جمهور همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در سال جدید با بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و تبیین عملکرد‌ها و بیان دیدگاه‌ها و مقابله با هجمه‌های رسانه ای دشمن برنامه ریزی کنند.
پیش از سخنان رئیس جمهور وزیر امور اقتصادی و دارایی در گزارشی از نوسازی ناوگان کشنده‌های کشور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دولت و واردات ۶ هزار خودرو کشنده در سال گذشته، تعداد خودرو‌های وارده شده از این دست به کشور طی دو سال و نیم گذشته به ۲۵ هزار دستگاه رسید و نوسازی ناوگان کشنده‌های کشور در سطح مطلوبی قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در نوسازی ناوگان حمل و نقل در سال گذشته پرداخت و افزود: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، ۵۷ هزار و ۶۰۷ خودرو در ناوگان حمل و نقل جایگزین شد به نحوی که تنها در سال گذشته ۶۸ هزار خودرو یعنی ۱۸ درصد بیش از ۴ سال قبل از آن در ناوگان حمل و نقل جایگزین شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در جلسه امروز گزارشی از ارتقاء شاخص توسعه ارتباطات در کشور ارائه کرد و گفت‌: مهم‌ترین شاخص ارزیابی توسعه ارتباطات در کشورها، شاخص اتحادیه بین‌المللی مخابرات (IDI) است که بر اساس ارزیابی‌های این اتحادیه در دو بخش پوشش فراگیر است و کیفیت ارتباطات و میزان استفاده مردم از زیرساخت‌های ارتباطی، کشور رشد ۴۷ درصدی و ارتقاء ۶ رتبه‌ای داشته است. وزیر نفت نیز در گزارش خود از پیشرفت ۳۶ درصدی پروژه جمع آوری گاز‌های مشعل در دولت مردمی خبر داد و گفت: با جمع آوری ۷ میلیون متر مکعب از گاز‌های مشعل علاوه بر تامین خوراک پتروشیمی‌ها برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد