Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدی شدن بحث سرمربیگری مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: صفر تا صد بحث انتخاب سرمربی تیم ملی برعهده مهدی تاج (رئیس فدراسیون) است، اما تا جایی که من اطلاع دارم مارک ویلموتس جزء ۲،۳ گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود اینکه گفته می‌شود او به صورت قطعی سرمربی تیم ملی ایران شده است فقط از طریق رسانه‌ها شنیده ام.

او ادامه داد: کلیات مذاکره با گزینه‌های مدنظر برای سرمربیگری تیم ملی در اختیار مهدی تاج است و طبیعی است درباره ویلموتس هم او بیش‌ترین اطلاعات را داشته باشد.

اسلامیان درباره اینکه شنیده می‌شود ویلموتس با مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در هر سال برای سه سال سرمربی ایران شده است، اظهار داشت: به هر حال باید قبول کنیم کشور ایران برای پرداخت دستمزد به مربیان درجه اول جهان محدودیت‌هایی دارد و برای ما سخت است که بتوانیم حقوق مربیان بزرگ خارجی را پرداخت کنیم. کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی داشت، اما برخی‌ها برای فدراسیون چرتکه انداخته و می‌گفتند هیچ جای دنیا چنین پولی به کی روش نمی‌دهند. با این وجود او پس از جام ملت‌ها با دریافت ۲ برابر مبلغ قراردادش با ایران یعنی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به کلمبیا رفت. مربیان خوب قیمت مشخصی هم دارند و طبیعی است.

او درباره اینکه با توجه به اظهارات مسئولان فدراسیون فوتبال درباره اینکه سرمربی بعدی تیم ملی بزرگ‌تر از کی روش است آیا مارک ویلموتس مربی بهتری از سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی است یا خیر، بیان کرد: من هیچ وقت نگفتم سرمربی بعدی تیم ملی بزرگ‌تر از کی روش است، اما امیدوارم ویلموتس در حد کی روش باشد.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های واقعی برای سرمربیگری تیم ملی یا بازی با افکار عمومی

طالقانی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی به تاج اعتماد داریم/ یادم نمی آید در جلسه هیئت رئیسه نام ویلموتس مطرح شده باشد

ویکی‌پدیا وارد بازی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال شد 

انتهای پیام/

اظهارات اسلامیان در خصوص احتمال هدایت ویلموتس در تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

منچستریونایتد تنبیهی برای سرمربی هلندی خود در نظر گرفته است.

طرفداری | پس از گذراندن فصلی ناموفق، اریک تن هاخ بابت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا جریمه می شود.

به گزارش ESPN هلند، منچستریونایتد فصلی دور از انتظارات هیئت مدیره و هواداران را سپری می کند. در ابتدای فصل سران منچستریونایتد در هدف گذاری خود کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حتمی می دانستند اما اکنون این اتفاق دور از انتظار است زیرا این تیم در رده هفتم قرار دارد و فاصله شانزده امتیازی با رده چهارم و منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، قابل توجه است. با توجه به این مسئله و این که تنها در صورت وقوع یک معجزه منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد، اریک تن هاخ با کاهش دستمزد خود مواجه می شود.

اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی که می توان گفت قطعی است، با کاهش 25 درصدی دستمزد خود مواجه می شود. البته گفتنی است که منچستریونایتد پس از این فصل ناموفق، به دنبال فردی مناسب برای جانشینی اریک تن هاخ و قطع همکاری با این سرمربی هلندی است. گرت ساوتگیت، روبرتو دزربی، توماس فرانک و گری اونیل گزینه های احتمالی منچستریونایتد هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟