Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد گلزار سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور فرزند رضا مهاجری (سرمربی ماشین سازی) در کادرفنی این تیم اظهار کرد: فرزند رضا مهاجری در تیم ماشین سازی هیچ گونه مسئولیتی ندارد. صحبت هایی که در خصوص حضور عارف مهاجری فرزند رضا مهاجری در تیم آنالیز باشگاه شنیده شده، باید بگویم این حرف‌ها فقط در حد حاشیه است و تیم فوتبال ماشین سازی آنالیزور دارد و هیچ دلیلی به حضور پسر رضا مهاجری در این تیم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: این بحث‌ها با توجه به این که لیگ برتر هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند  شکل گرفته است و آن‌هایی که این موارد را مطرح می‌کنند به جایی نخواهد رسید.

گلزار در ادامه در خصوص حضور دیگر فرزند رضا مهجری در کادر فنی و همچنین شایعه رایطه نزدیک رضا مهاجری و زنوزی مالک باشگاه تراکتور سازی نیز گفت: بحث رابطه مهاجری با زنوزی را  تکذیب می‌کنم، اما در رابطه با  حضور فرزند دیگر مهاجری در تیم تراکتور سازی باید بگویم من در تیم ماشین سازی مسئولیت دارم و نمی‌توانم در خصوص  تیم تراکتورسازی اظهار نظر کنم. مهاجری مربی بزرگ و کار بلدی است  و شایعاتی که در خصوص او وجود دارد را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه در خصوص بازی آینده تیم ماشین سازی  برابر پدیده هم گفت: بازی سختی برابر نماینده مشهد خواهیم داشت  و در حال حاظر تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته ایم تا بتوانیم با دست پر از این بازی خارج شویم.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان تصریح کرد: مهاجری بعد از بازی برابر پرسپولیس رضا خالقی فر را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد  و باشگاه در مورد او تصمیم خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

اسامی محرومان هفته سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد

زنوزی با مشتریان ماشین سازی به توافق نرسید

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص حواشی اخیر در این تیم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد