Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث آزاد راه بازرگان - مرند دیدار و گفتگو کرد.

غلامرضا سلیمانی در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرای سریع این پروژه گفت: عملیات اجرایی قطعه سوم این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر از بازرگان تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو توسط بخش خصوصی آغاز شده و تسریع در صدور مجوز‌های لازم و رفع برخی مشکلات توسط وزارت راه و شهرسازی ضروری است

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است افزود: ۶۵ درصد اعتبارات توسط بخش خصوصی و ۳۵ درصد آن توسط دولت اجرا می‌شود

سلیمانی احداث این آزاد راه را گره گشای مشکلات ترانزیتی و اتصال اروپا به آزاد راه تبریز - تهران بر شمرد و گفت: پیش بینی میشود با احداث این آزاد راه، ترانزیت بین المللی روزانه به سه هزار کامیون در روز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با شناخت درست مساله، اکنون اهتمام جدی برای تکمیل این آزادراه دارد و از سوی رئیس جمهوری به عنوان عالی‌ترین مقام دولت به زودی کلنگ زنی می‌شود.   انتهای پیام/م   کلنگ زنی آزاد راه بازرگان - مرند  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه از برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو خبر داد و اظهار کرد:  این همایش در ۱۵ محور با موضوعات حجاب و عفاف با همکاری دفتر امام جمعه ماکو و معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ مجری و دبیر علمی برگزاری این همایش بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو بوده و مقالات ارسالی به همایش در Civilica و ISC نمایه می‌شوند. سخنران اصلی این همایش حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود و همچنین بیش از ۲۵۰ مهمان داخلی و خارجی نیز در همایش شرکت می‌کنند.

نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان

امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مسائلی را از دانشگاه‌ها و دانشجویان مطالبه کردند و همین امر موجب سنگین‌تر شدن مسئولیت دانشگاهیان در سال جدید شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، به نقش ویژه دانشگاه‌ها در حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری اشاره و خواستار فعال شدن دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال به‌عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

وی با بیان نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان عنوان کرد: جهش تولید به غیر از راه‌های علمی محقق نمی‌شود و ضروری است دانشگاه‌ها در طول سال در همه برنامه‌ها و جلسات خود، مسئله تحقق شعار سال را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور