Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@18:16:42 GMT

شستشوی مکانیزه بافت مرکزی و معابر اصلی شهر رشت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۵۷۵۷

به گزارش ایلنا از رشت، محمد باقر بشر دانش با بیان اینکه حوزه مدیریت خدمات شهری در کنار وظایف روزانه پاکسازی و رفت و روب به طور شبانه اقدام به شستشوی مکانیزه خیابان های اصلی و جداول و همچنین خیابان منتهی به بافت مرکزی کرده است، اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان و رعایت موازین ترافیکی سعی بر این می باشد که عملیات شستشوی مکانیزه این معابر به صورت شبانه انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری با اشاره به اینکه امکان شستشو بافت مرکزی شهر رشت در طول روز به دلیل ازدحام جمعیت و وجود دستفروشان در پیاده رو های این محدوده وجود ندارد، گفت: در همین راستا با برنامه ریزی و هماهنگی انجام پذیرفته با شرکت های رفت و روب مقرر گردید که شستشوی این محدوده و خیابان ها به صورت شبانه انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: شستشوی این معابر فقط مختص به آسفالت و پیاده رو نمی باشد بلکه پاکسازی کلیه پوسترها، اعلامیه های نصب شده بر روی دیوارها و المان ها و مبلمان شهری و بنرهای تبلیغاتی نصب شده در پیاده رو، شستشو مخازن مکانیزه و ... جزو اقدامات این طرح است.

بشر دانش عنوان کرد: همواره موضوع نظافت و پاکیزگی یکی از دغدغه های اصلی این حوزه در تمام ایام سال است که اجرای این طرح علاوه بر تامین و افزایش نظافت، زیبایی و شادابی را بر چهره شهر می‌فزاید. 

وی با اشاره بر اینکه در طول سال هزینه های زیادی صرف خرید و نگهداری از این ماشین آلات و همچنین امور رفت روب می شود، گفت: انتظار می رود شهروندان عزیز با رعایت موازین بهداشتی مخصوصا تمیز نگه داشتن پیرامون خود این حوزه را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زیبایی شهرداری رشت برنامه ریزی شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه از چهارراه مهدیه تا تقاطع شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین سعید اظهار کرد: در فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه از چهارراه مهدیه تا تقاطع شهید سلیمانی، دوطرف خیابان به متراژ ۲۹۰۰ متر جدول‌گذاری و پیاده‌روهای این خیابان به میزان ۶۵۰۰ مترمربع، بهسازی و فرش‌موزائیک خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول ساماندهی این خیابان، پیاده‌روسازی حدفاصل چهارراه ابوحامد تا چهارراه مهدیه به‌متراژ ۴۸۰۰ مترمربع فرش‌موزائیک تعویض و رفیوژ میانی این محدوده به طول ۸۵۰ متر بهسازی شد.

کد خبر 746816

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود