Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سالن ورزشی به مناسبت هفته خوابگاه‌ها و در راستای افزایش نشاط دانشجویان در خوابگاه شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان ساکن خوابگاه شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان صاحب سالن ورزشی در داخل این مجموعه خوابگاهی شدند. این سالن با حضور سرداری، جانشین رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و عمارلو، معاون فرهنگی و امور دانشجویی و دادخواه، رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر و شعبانی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان زنجان و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمارلو، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم افتتاح این سالن گفت: در راستای نشاط دانشجویان با کمک واحد تربیت‌بدنی جشنواره مسابقات ورزشی داخل خوابگاهی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که هدف این جشنواره اشاعه تحرک و نشاط بین خوابگاهی است که با افتتاح این سالن امیدواریم به تحقق این هدف نزدیک شویم.

عمارلو از مسئولان حاضر در این مراسم درخواست کرد که امکانات لازم ورزشی را برای ساکنان این خوابگاه دانشجویی و بخصوص خوابگاه‌های خواهران که برای ایجاد فضای پرتحرک و نشاط آور محدودیت‌هایی دارند تا جایی که مقدور است فراهم کنند و هر یک از حاضرین در حوزه اختیارات خود قول مساعدت و همکاری دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی