Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیله ده روسی گفت مدیران این باشگاه یک پست مدیریتی را به او پیشنهاد کرده اند اما قصد دارد همچنان بازی کند و در آینده نیز مربی شود.

طرفداری- دنیله ده روسی، هافبک 35 ساله ایتالیایی که تمام دوران فوتبالش را در رم سپری کرده، در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با رم، از این تیم جدا خواهد شد. به گزارش وب سایت رم، دنیله ده روسی در کنفرانس خبری خداحافظی خود با این باشگاه گفت:

من و رم یکدیگر را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشق زیادی میان من و رم وجود دارد، چه در الان و چه در آینده. در آینده، با یک ساندویچ و نوشیدنی الکلی روی سکوهای المپیکو خواهم نشست تا دوستانم در درون زمین را تشویق کنم. اگر می‌توانستم به عقب بازگردم، شاید چند لحظه خاص را تغییر می‌دادم اما چیزی از وفاداری‌ام به رم را تغییر نمی‌دادم. اگر یک چوب جادویی داشتم، چند جام دیگر را به ویترین افتخاراتم اضافه می‌کردم.

چند وقت پیش متوجه شدم که باشگاه قصد دارد در خصوص من تصمیم گیری کند. من تقریبا 36 ساله‌ام و می‌دانم که فوتبال چگونه است. با این حال نخواستم تا در راه کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، حواس‌ها را به سوی آینده‌ام پرت کنم. از مدیران بابت پیشنهاد برای پیوستن به کادر مدیریتی تشکر می‌کنم، از آن‌ها ممنونم و به آن‌ها احترام می‌گذارم اما هنوز حس می‌کنم یک بازیکن هستم. موافق این نیستم که چنین تصمیمی فقط باید توسط شخص من گرفته می‌شد. کار باشگاه این است تا چنین تصمیماتی بگیرد. خوشحال نیستم اما گله‌ای هم از باشگاه ندارم. این تصمیمی است که باید آن را بپذیرم.

در نهایت، دوست دارم یک مربی شوم. در حال حاضر، توان مدیریتی را در خودم نمی‌بینم اما در رم، چنین پستی باارزش خواهد بود. باید بروم و در خصوص مربیگری مطالعه کنم. راهی طولانی پیش روی من است. همیشه عاشق رم بوده ام. توصیه ام به هواداران این است که حامی این تیم باشند. این رم، تیم خوبی است و شایسته احترام است. اهل رم بودن، هنوز هم در این باشگاه مهم است و هنوز هم بازیکنانی چون فلورنتزی و پلگرینی در باشگاه رم هستند که اهل همین شهر باشند. با این حال، فلورنتزی و پلگرینی نباید از من تقلید کنند بلکه باید راه خودشان را در پیش بگیرند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • عایق بندی سردخانه با ساندویچ پانل چگونه انجام می‌شود؟
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود