Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:59:42 GMT

انجام عمل جراحی با هیپنوتیزم در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۰۸۰

انجام عمل جراحی با هیپنوتیزم در مشهد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر مهدی فتحی رئیس انجمن آسیایی هیپنوتیزم امروز ظهر در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای اولین بار در جهان در مشهد چند عمل جراحی که شامل خارج کردن پلاک فلزی از داخل دست، ترمیم رباط زانو، کورتاژ، کاشت مو و جراحی ترمیم دو طرفه‌ی پلک که جزو دردناک‌ترین اعمال جراحی است با کمک هیپنوتیزم و بدون بیهوشی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه ایران جزو ۵ کشور مطرح دنیا در زمینه‌ی هیپنوتیزم است، ادامه داد: معیار‌هایی که توسط انجمن بین‌المللی هیپنوتیزم برای رتبه‌بندی کشور‌ها در نظر گرفته شده، تعداد پژوهش‌ها، مقالات علمی، درمان‌ها و جراحی‌های انجام شده بوده که جایگاه ایران را به خاطر داشتن امتیازات بالا به مقام پنجم دنیا ارتقا داده است.
رئیس انجمن آسیایی هیپنوتیزم با بیان اینکه بیشترین تعداد زایمان طبیعی بدون درد با هیپنوتیزم نیز در سطح آسیا در مشهد انجام شده است، گفت: ششمین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم را با شرکت ۲۲ کشور از ۵ قاره‌ی جهان و حضور تمام انجمن‌های هیپنوتیزم مطرح دنیا در مهر ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌کنیم.

فتحی افزود: از نظر تألیفات، کتب منتشر شده و مقالات در سطوح علمی در زمینه‌ی هیپنوتیزم ایران، از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و بنا به دلایل گفته شده، مشهد که قطب هیپنوتیزم در آسیا نام گرفته برای برگزاری این گردهمایی بزرگ علمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//ف.ش   ایران جزو ۵ کشور مطرح دنیا در هیپنوتیزم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج اظهار کرد: یکی از پیام‌های آیه شریفه ۱۲۳ سوره توبه این است کافرانی که با مسلمانان در جنگ و دشمنی هستند باید همواره در ترس و رعب و وحشت باشند و جامعه اسلامی باید قدرتمند باشد و قدرت‌نمایی بکند و با صلابت و هیبت باشد.

وی اضافه کرد: سپاه اسلام باید ضمن حفظ همیشگی آمادگی خود همواره با مانورها، رژه‌ها، شعارها، تشرها و تهدیدها صلابت و اقتدار لشکر اسلام را به رخ دشمنان بکشد و روحیه آنها را تضعیف و دل مؤمنان را قوی‌تر و قرص تر کند.

امام جمعه دشتی بیان کرد: سپاه اسلام باید با صلابت باشد، برای این هدف هر چه لازم باشد اعم از بودجه، ابزار و سلاح‌های پیشرفته و آموزش‌های پیشرفته و تخصّصی. باید تدارک شود.

وی با اشاره به یکشنبه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه یک شجره طیبه است و این روزها بیشتر از قبل معنای این کلام گهربار امام راحل را می‌دانیم که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

زاهددوست خاطرنشان کرد: روز یکشنبه گذشته شاهد عملیات غرور آفرین و عزت بخش وعده صادق توسط غیور مردان سپاه و نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه رژیم منحوس و پلید صهیونیستی بودیم.

وی ادامه داد: همه دنیا این عملیات را بزرگترین عملیات پهپادی جهان دانستند اما ابعاد عظمت آن فراتر از این تعابیر است. جمهوری اسلامی با پرتاب همزمان ۱۷۰ پهباد و ۱۲۰ موشک بالستیک توانمندی عظیم موشکی خود را به رُخ جهان کشید که این توانی بالاتر از توان خیلی کشورهای قدرتمند و مدعی دنیا است.

امام جمعه دشتی افزود: حدود ۱۰ کشور تمام تجهیزات پدافندی خود را برای رهگیری پرتابه‌های ایران بکار گرفتند اما ناکام ماندند در حالی که ایران از چند روز قبل رسماً اعلام کرده بود که بخش کوچکی از قدرت آتش خود را رو می‌کند.

وی با بیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و حامیانش فرو ریخت گفت: پدافند چند لایه رژیم غاصب و تجهیزات اعزام شده آمریکا، فرانسه و انگلیس و چند کشور خائن منطقه عملاً تسلیم تکنولوژی ایران شد.

زاهددوست بیان کرد: در این عملیات جمهوری اسلامی ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شده ما می‌توانیم اگر غلطی از شما سر بزند، از ایران مستقیم می زنیم و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امام جمعه دشتی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه اضافه کرد: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند همکاری و هم افزایی همه مسئولین در این مساله است.

وی ادامه داد: توجه به مساله عفاف و حجاب در واقع به معنای توجه به امنیت کانون خانواده است که امروز دغدغه مهم خانواده‌ها است. حجاب و عفاف یک مساله شخصی نیست، بی حجابی و بی حیایی دنیا و آخرت همه را ویران می‌کند.

زاهددوست تاکید کرد: حجاب یک خط مقدم محسوب می‌شود و دشمنان و فتنه‌گران داخلی برای براندازی داخلی از حجاب شروع کرده اند هرچند در این مسئله متوقف نمی‌شوند.

کد خبر 6082630

دیگر خبرها

  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده