Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:48:06 GMT

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۲۰۴

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در تربت حیدریه

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه از افزایش نرخ ٢٠ درصدی کرایه تاکسی ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن قندهاری در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ با بیان اینکه روند افزایش نرخ کرایه طبق قانون فرایند مشخصی دارد، افزود: سازمان اسفند ماه هر سال کارشناسی نرخ های کرایه تاکسی را انجام داده و سپس به صورت لایحه از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال می شود و بعد تصویب شورا به فرمانداری ارسال و در نهایت بعد تصویب در فرمانداری مصوبه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: قیمت گذاری نرخ کرایه تاکسی ها وضعیت حساسی هست زیرا از یک طرف با مسافران و شهروندان روبرو هستیم و طرف دیگر رانندگان تاکسی که از جنس مردم هستند و افزایش قیمت ها و هزینه سفر بر زندگی انها تاثیرگذار است.

 

قندهاری افزود: البته ما در تربت حیدریه با یک مشکل دیگر نیز مواجه هستیم و آن وجود 750 دستگاه تاکسی زرد است که به جمعیت 130 هزار نفری این شهر خدمات می دهند که این رقم دو برابر استانداردهای این حوزه است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید