Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@01:39:51 GMT

انهدام باند مرتبط با «قاتل طلبه همدانی»

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۳۱۶

باند شرارت به سرکردگی ابراهیم محمدیان که ارتباط نزدیکی با بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی داشتند و در فضای مجازی با لقب پاشاخان هندی خط و نشان می‌کشیدند توسط وزارت اطلاعات منهدم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از خبرگزاری فارس، جولان باند شرارت معروف به پاشاخان هندی در غرب مازندران دیگر تاب و تحمل مردم منطقه را به تنگ آورده بود که ورود به‌موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات منجر به متلاشی شدن این باند مخوف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم محمدیان سرکرده این باند به همراه تعدادی از اعضا قصد داشتند در یکی از ویلا‌های منطقه وازیوار در شرق نوشهر محفل دورهمی و بزمی شبانه تدارک ببینند، اما مورد شناسایی قرار گرفته و به درگیری مسلحانه با سربازان گمنام پرداختند که طی تعقیب و گریز در محدوده ساحلی زیر پل وازیوار در مسیر جاده مواصلاتی نوشهر ـ. رویان، ابراهیم محمدیان کشته و ۱۰ نفر دیگر از اعضای باند دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز متواری شدند.

در بازرسی از منزل و محل جاسازی خودروی گران‌قیمت سرکرده باند، ۵۰۰ گرم شیشه کشف و ضبط شد؛ در پرونده این باند درگیری مسلحانه، سرقت، آدم‌ربایی، تجاوز به عنف، خرید و فروش اسلحه و مواد مخدر نیز مشاهده می‌شود.

در پی این اقدام، علی‌اکبر علیزاده دادستان عمومی و انقلاب نوشهر با اعلام اینکه شرور کشته‌شده پیش از این سابقه زورگیری، حمله مسلحانه و تشکیل باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در مناطق همجوار شهرستان و همچنین مناطق اطراف تهران را نیز دارد، گفت: ابراهیم محمدیان ارتباط و دوستی نزدیکی با بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی داشت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انهدام طلبه همدانی پاشاخان وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی