Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مشتریان بانک تجارت در ایام ماه مبارک رمضان جشنواره‌ای را با عنوان ماه نو همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌کند.
به گزارش صدای ایران ماه رمضان را به اسم و رسم ماه میهمانی خدا می‌شناسیم. روزها و شب‌هایی که با عطر دل‌انگیز یاد خدا همراه بوده و دعای سحر و ربنای روح انگیز افطارش دل‌ها را جلا می‌دهد.
در همین روزها، باشگاه مشتریان بانک تجارت استفاده کنندگان از همراه بانک تجارت را به جشنواره‌ای دعوت کرده است با عنوان ماه نو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماه نو در بازه زمانی شانزدهم اردیبهشت تا سیزدهم خرداد ماه هر روز به قید قرعه جوایزی را برای کاربران همراه بانک تجارت در نظر گرفته است. جوایزی ارزنده که به صورت هفتگی قرعه‌کشی و به برندگان اهدا می‌شود. روزهای بیست و ششم اردیبهشت، دوم خرداد، نهم خرداد و نوزدهم خرداد ماه چهار مقطع زمان قرعه کشی این جشنواره است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره ابتدا باید در بخش جشنواره‌های من در سایت اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir ثبت نام کرده و نسبت به کسب امتیاز از طریق انجام تراکنش در همراه بانک تجارت و افزایش شانس برنده شدن خود اقدام کنند.
نصب همراه بانک تجارت 50 امتیاز، عضویت دائم در باشگاه مشتریان تجارت 50 امتیاز، انتقال وجه تجارت به تجارت 10 امتیاز، انتقال وجه تجارت به شتاب 20 امتیاز، خرید شارژ تلفن همراه و بسته اینترنتی به ازای هر 10 هزار تومان 20 امتیاز و پرداخت قبض و نیکوکاری هرکدام 10 امتیاز برای شرکت کنندگان در جشنواره ماه نو به همراه دارد. نکته دیگر اینکه به تراکنش‌های زیر هزار تومان امتیازی تعلق نمی‌گیرد.
علاوه بر قرعه‌کشی چهارگانه که در بالا اشاره شد، یک جایزه بزرگ نیز در بیست و سوم خرداد ماه قرعه‌کشی و به برنده خوش شانس آن اهدا می‌شود.
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط