Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@00:32:46 GMT

کاهش زمان سرویس‌دهی در خط ۶ مترو

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۵۷۰

کاهش زمان سرویس‌دهی در خط ۶ مترو

سرویس دهی در خط شش مترو از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸ تا اطلاع ثانوی از ساعت ۰۶:۳۰ صبح شروع و ساعت ۲۱ خاتمه می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: این کاهش  زمان بهره برداری به منظور برخی اقدامات اجرایی لازم برای توسعه خط شش تا ایستگاه امام حسین (ع) و بهینه سازی شرایط موجود در خط 6 متروی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر خط شش متروی تهران به طول 9 کیلومتر و با 3 ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا در بخش جنوبی این خط در حال بهره برداری است.

خط شش با 38 کیلومتر طول و 31 ایستگاه طراحی شده است که از ایستگاه کوهسار در سولقان واقع در شمال غرب شروع و تا ایستگاه حضرت عبدالعظیم در جنوب شرق ادامه می‌یابد و ایستگاه میدان شهدا در خط شش با خط 4 تقاطعی بوده و مسافران می‌توانند بین خطوط 6 و 4 تبادل سفر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مترو متروی تهران خط 6 مترو نقشه مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد