Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@11:15:15 GMT

بازدید رایگان از موزه‌ها به مناسبت روز جهانی موزه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۷۳۱

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی گفت: 28 اردیبهشت، بازدید از موزه های تحت پوشش سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری رایگان است.

به‌ گزارش فارس، محمدرضا کارگر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم برای بازدید از موزه ها، علاقه مندان به موزه و آثار تاریخی می توانند در روز شنبه 28 اردیبهشت به صورت رایگان از موزه های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: همچنین در صورت فراهم بودن شرایط، موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی می توانند تا ساعت 20 میزبان علاقه‌‌مندان و بازدیدکنندگان باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موزه بازدید رایگان کارگر اصفهان شمالی بهنام صفوی مارک ویلموتس هادی رضوی باتری قلب روز نکبت پایگاه نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از بازدید رایگان بناها و محوطه‌های تاریخی استان فردا ۳۰ فروردین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، وحید بهفرنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به زحمات معماران و استادکاران سنتی است که در راستای حفاظت و نگهداری از میراث‌ تاریخی و فرهنگی این مرز و بوم تلاش کرده‌اند.  

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: از مهمترین وظایف ما این است که علاوه بر حفظ و صیانت میراث گذشتگان، آنها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.  

بهفرنژاد افزود: ایکوموس (شورای بین‌المللی بناها و محوطه‌های تاریخی) شعاری را هر ساله به این روز اختصاص می‌دهد که شعار  امسال «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» برای روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی است. 

وی گفت: به همین مناسبت بازدید از بناها و محوطه‌های تاریخی روز  پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403 رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، امروز رایگان است
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است