Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در قالب طرح مسکن مهر تنها ۲۸۴ واحد مسکونی باقی‌مانده و ۶۰۰ واحد نیز دارای مشکل قضایی است که باید این واحدها هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای تأمین مسکن استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به شناسایی 4 قطعه زمین که برای طرح مسکن در استان در نظر گرفته‌ شده است اظهار داشت: در جلسه امروز کلیات تخصیص این زمین‌ها و همچنین برطرف کردن بخشی از نیاز بلندمدت قم به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به جزئیات این 4 قطعه زمین اشاره کرد و گفت: این زمین‌ها شامل 80 هکتار در شهرک قدس،‌ 2 قطعه زمین 48 هکتاری و 32 هکتاری در منطقه پردیسان و 37 هکتار مقابل دانشگاه آزاد می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در زمینهٔ مسکن مهر گفت: امیدواریم با در نظر گرفتن مسائل پیش‌آمده و با توجه به سیاست‌های جدید اتخاذشده بتوانیم ظرفیت‌هایی در شهر ایجاد کنیم که افق 1405 که ساخت 71 هزار واحد هست را تحقق‌بخشیم.

خرید مسکن مهر با وام صندوق یکم امکان‌پذیر شد196 واحد مسکن مهر در شهر سلفچگان قم بلاتکلیف مانده استصدور 56 هزار قرارداد 5 برگی برای متقاضیان مسکن مهر

بهشتی با بیان اینکه سهم استان قم در مرحله اجرای طرح اقدام ملی برای احداث 400 هزار واحد مسکن در کشور را 2 هزار و 200 واحد در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص این زمین‌ها بخشی از نیاز طرح را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه زمین‌های موجود محدوده شهری قم جوابگوی نیاز بلندمدت استان نیست، افزود: بخشی از این نیاز در قالب نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر قابل دفاع بودن عملکرد استان در زمینه طرح مسکن مهر گفت: در قالب این طرح تنها 284 واحد مسکونی باقی‌مانده و 600 واحد نیز دارای مشکل قضایی است که باید این واحدها هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

بهشتی در پایان گفت: تاکنون برای تأمین زمین‌ساخت واحدهای مسکونی جدید برای شهرهای تابعه استان در قالب طرح اقدام ملی، تصمیم‌گیری نشده است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان