Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-16@19:25:56 GMT

استفاده هایلایتر در میکاپ

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۷۱۹۵

استفاده هایلایتر در میکاپ

تکنیکی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده استفاده از هایلایتر است که برای درخشندگی، براقیت و برجسته سازی قسمت‌های مختلف چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در استفاده از هایلایتر دقت کافی داشته باشید مطمئنا گونه‌هایی برجسته‌ و کشیده‌تر، لب‌های پرحجم و جذاب‌تر، چشم‌های روشن و بینی باریک‌تری خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایلایتر را می‌توان در دو نوع جامد و مایع و متناسب با رنگ پوست انتخاب کرد. قبل از استفاده باید بدانیم هایلایتر برای استفاده در کدام نواحی چهره مناسب است زیرا استفاده نادرست از محصولات آرایشی نه تنها باعث زیبایی نمی‌شود بلکه ظاهری غیرطبیعی و مصنوعی به چهره خواهد بخشید. با لمس بافت و عضلات صورتتان به راحتی می‌توانید نواحی برجسته چهره را تشخیص دهید.

کاربرد رنگ‌های هایلایتر

طلایی : ایجاد براقیت و روشنیسبز: پوشاندن سرخی پوستصورتی : تمرکز بر آرایش ملیح و جذاببنفش: تصحیح کننده و براق کننده پوستسفید: حجم دهنده و براق کردن پوست

 

نقاط مناسب برای استفاده هایلایتر:

استخوان گونه: برای برجسته سازی گونه می‌توانید از هایلایتر مایع و پودری استفاده کنید. بعد از کانتورینگ برای برجسته کردن بیشتر گونه در بالای کانتور از هایلایتر استفاده می‌شود که باعث کشیده‌تر و برجسته‌تر شدن گونه شده، برای اینکار کافی است مقداری از هایلایتر مایع را به کمک نوک انگشت رو به بالا بکشید یا در صورت استفاده از هایلایتر پودری به کمک یک قلم مویی یا براش بادبزنی از بالای گوش به سمت گوشه چشم کشیده و از جلوه بیشتر گونه و درخشندگی آن لذت ببرید.

چشم: برای داشتن چشم‌هایی جذاب و خیره‌کننده می‌توانید بعد از اتمام آرایش به کمک یک براش سایه، مقداری هایلایتر در قسمت مرکزی پلک و دیگر در گوشه داخلی چشم زده و برای مخفی کردن تیرگی ملایم زیر چشم و یا از بین بردن حالت خستگی چشم به کمک انگشت به زیر چشم زده و آن را پخش کنید.

استخوان ابرو: می توانید در کنار مداد ابرو برای جلوه و زیبایی بیشتر ابروها از مقداری هایلایتر برروی استخوان و زیر قوس ابرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که فقط مقدار کمی از هایلایتر در این ناحیه از صورت استفاده شود.

بینی: بهتر است برای باریکتر و ظریف‌تر نشان دادن بینی از یک هایلایتر با رنگ دو سه درجه روشن‌تر از پوست خود استفاده کنید. برای اینکار بعد از انجام کانتور روی پل بینی می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید و یا اگر بینی پهن دارید می‌توانید یک خط ظریف در دو طرف بینی از بالا تا وسط کشیده و برای جلوه طبیعی‌تر نوک بینی دو خط فلش مانند به داخل کشیده تا نوک بینی شما ظریفتر بنظر آید.

قوس بالای لب: در این قسمت نباید از هایلایتر به مقدار زیاد استفاده شود زیرا این توهم را ایجاد می‌کند که صورتتان عرق کرده است. برای جلوه براق و برجسته‌تر شدن لب‌ها می‌توانید در قسمت V شکل بالای لب از مقداری هایلایتر استفاده کنید تا آرایش لبتان کامل‌تر و زیباتر شود. می‌توانید برای پرحجم‌تر نشان دادن لبها مقداری هایلایتر در قیمت میانی لب پایین بزنید. برای درخشش بیشتر صورتتان می‌توان از هایلایتر در مرکز چانه استفاده کرد.

وسط پیشانی: برای متفاوت کردن آراش خود می‌توانید از مقداری هایلایتر در بین دو ابرو استفاده کنید تا با کانتورینگ صورتتان تضاد زیبایی ایجاد کند.

 

معرفی انواع هایلایتر:

هایلایتر مایع: پرطرفدارترین نوع هایلایتر، هایلایتر مایع یا کرمی است که بافت جامدی نداشته و به راحتی با کرم پودر و پرایمر ترکیب شده و جذابیت خاصی به چهره شما می بخشد. پیگمنت این نوع از هایلایتر بسیار بالاتر میباشد و باعث درخشندگی بیشتر چهره شما خواهد شد. پیشنهاد ما به شما استفاده از هایلایتر مایع آیکونیک ICONIC می‌باشد این محصول دارای ۴ رنگ براق با پیگمنت بالا بوده و بدلیل مایع و روان بودن به راحتی بر روی پوست نشسته و حالتی طبیعی را به چهره شما می بخشد. این محصول خاص را براحتی می‌توانید با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

دیگر پیشنهاد فروشگاه پیراکده به شما استفاده از هایلایتر مایع نانو Nano است که می‌توانید با قیمت مناسب از فروشگاه پیراکده تهیه کنید. این محصول به دلیل چند کاره بودن طرفداران زیادی دارد. از جمله کارایی‌ هایلایتر مایع نانو هایلایت و درخشان کردن پوست، حجم دادن و برجسته نشان دادن گونه و یا لب‌ها و همچنین استفاده به عنوان سایه‌ای براق برای چشمان شما تا درخششی بیشتر داشته باشند. وجود ذرات ریز اکلیل در ۴ رنگ این هایلایتر موجب درخشش و زیبایی بی نظیر چهره شما می شود.

هایلایتر پودری: اگر جزء افراد با پوست چرب هستید بهترین انتخاب برای شما استفاده از هایلایتر پودری است که باعث جذب چربی اضافه پوست شده و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. هایلایتر پودری در مواقعی استفاده می شود که نمی خواهید تغییر زیادی در چهره خود ایجاد کنید و فقط به دنبال تغییر جزئی در چهره خود هستید استفاده از هایلایتر پودری، درخششی طبیعی به کمک خطوط نازک را به آرایش تان می دهد.

هایلایتر پودری برای مواقعی است که می خواهید ظاهر همیشگی تان را کمی تغییر بدهید. هایلایترهای پودری مناسب مواقعی هستند که می خواهید آرایشی طبیعی داشته باشید که خیلی جلب توجه نکند.

پیشنهاد فروشگاه پیراکده به شما پالت هایلایتر ۳ رنگ دبالم  the Balmاست. برند آمریکایی دبالم با شعار زیبایی در پنج دقیقه پالت با کیفیت هایلایتر برند خود را در اختیار علاقه مندان این برند قرار داده که می توان توسط یک براش جارویی از این هایلایتر پودری در سه رنگ با پیگمنت و شاین بالا به آسانی استفاده کرد و به دلیل بافت نرم و لطیف آن هیچگونه سنگینی بر روی پوست خود احساس نمی کنید و موجب براقیت و درخشندگی چهره شده و جذابیت و جلوه زیبایی به آرایش شما می بخشد.

هایلایتر استیکی شاین رزبری

اگر به دنبال برجسته سازی و براقیت در چهره خود هستید استفاده از هایلایتر استیکی برای شما مناسب می باشد. این نوع هایلایتر برای جشن ها و مراسمات رسمی برای افرادی که به دنبال یک آرایش خیره کننده هستند مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده این هایلایتر پس از زدن کرم پودر و پودر فیکس آرایش می توانید هایلایتر را برروی نقاط مشخص شده در صورت استفاده کرده و بوسیله اسفنج یا نوک انگشت آن را محو کنید

هایلایتر استیکی رزبری مناسب برای استفاده در برخی از نواحی صورت همچون گونه، بالای لب، گوشه چشم، استخوان بینی، چانه و زیر ابرو و همچنین سینه می‌باشد که باعث درخشندگی و جلوه بیشتر این نواحی می‌شود. و با سه رنگ شاین جذاب و ماندگاری بسیار بالا باعث جذابیت و درخشش چهره شما خواهد شد و یک آرایش بی نقص و کامل را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

قیمت انواع هایلایتر

فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت مشتریان خود انواع هایلایتر با ویژگی های منحصربفرد و خاص را با کیفیتی بالا و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده است و با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات آرایشی موجود در سایت این فروشگاه دارای کیفیتی بالا می‌باشند. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۶۲۴۲۳۹۷۴ – ۰۲۶۳۴۶۴۹۷۳۸

Pirakade.ir

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس امروزه جزء گران ‌ترین و لوکس ‌ترین هتل‌ ها در پایتخت شناخته می شود و میزبان مسافران ایرانی و خارجی زیادی است. آیا می دانید مزایای هتل اسپیناس پالاس نسبت به دیگر هتل ها چیست؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا به بررسی مزیت های مهم این هتل بپردازیم.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یک هتل ۵ ستاره و نوساز است که از سال ۱۳۹۴ به طور رسمی فعالیت می کند و جزو زنجیر هتل‌ های اسپیناس محسوب می‌ شود. این هتل روی تپه‌ های شمالی تهران در منطقه سعادت آباد قرار دارد که در ۲۰ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی طراحی شده است. این هتل جزء سومین هتل ‌های اسپیناس محسوب می شود که چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد و سالن‌های متنوع و انواع امکانات و خدمات مختلف را ارائه می‌ دهد.

از ویژگی ‌های مهم این هتل می ‌توان به سالن‌ های مجهز اشاره کرد که با استفاده از آخرین فناوری‌ ها برای برگزاری مراسم‌ ها تجهیز شده ‌اند و شما می‌ توانید انواع مهمانی، جشن نمایشگاه، کنسرت و غیره را در آنجا برگزار کنید.

با مزایای هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا شوید

هتل اسپیناس پالاس یک هتل منحصر به فرد در شمال تهران است که فضایی زیبا و آرام دارد. این هتل به عنوان یکی از برترین ساختمان ‌های تهران با معماری جذاب، کاخی زیبا را در یک منطقه تهران ایجاد کرده است که فضای عمومی چشمگیر و اتاق خواب‌ های راحت با انواع امکانات رفاهی دارد. برخی از دلایلی که باعث برتری این هتل نسبت به سایر هتل‌ های تهران شده است عبارتند از:

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل اسپیناس پالاس

تعداد روزهایی که در تهران هوا پاک به نظر می رسد، بسیار محدود است؛ به همین دلیل موقعیت جغرافیایی هتلی که قصد رزرو آن را دارید بسیار مهم است و آن را باید در اولویت خود قرار دهید. هتل اسپیناس پالاس تهران جزء هتل‌ هایی است که در منطقه خوبی قرار دارد. این هتل در سعادت آباد و شمال غرب تهران واقع شده است و معمولاً ترافیک سنگین تهران را در آن مشاهده نمی‌ کنید.

همچنین این هتل در نزدیکی پارک بزرگ پرواز، پارک آسمان، پارک سنگی و غیره قرار دارد که باعث شده است آب و هوای قابل قبولی در اطراف آن برقرار باشد. همچنین دسترسی راحت این هتل به مراکز مختلف تهران مانند برج میلاد، نمایشگاه بین المللی و غیره باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

بهترین پذیرایی در رستوران ‌های هتل اسپیناس پالاس

یکی دیگر از مزایای هتل اسپیناس پالاس به کیفیت غذا و تنوع آن مربوط می‌ شود؛ زیرا تنها زمانی می ‌توانید از یک هتل رضایت کامل داشته باشید که غذاهای باکیفیت را در محل اقامت شما سرو کنند و مجبور نباشید که برای خوردن یک وعده به خارج از هتل بروید.

رستوران لاتون، دیبا، لانژ و کافه سان ست در یک مکان ۷۵ هزار متر مربعی قرار دارند که توانسته است تمامی نیاز مسافران برای غذاهای باکیفیت و متنوع را برطرف کند. معماری و نقاشی‌ های منحصر به فرد این رستوران در کنار غذاهای سنتی ایرانی و اجرای موسیقی زنده باعث می ‌شود که تجربه خاطره انگیزی برای مهمانان به ارمغان آید.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

توجه هتل اسپیناس پالاس تهران به سلامتی و رفاه مهمانان

امکانات هتل اسپیناس پالاس تنها به خدمات رفاهی آن مربوط نمی شود، شما می ‌توانید انواع امکانات ورزشی را نیز در این هتل مشاهده کنید که در نهایت لحظات به یاد ماندنی و شادی را برای مهمانان به ارمغان می‌ آورد. در این هتل باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و استخر نیز وجود دارد. همچنین یک زمین تنیس مجهز نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. البته توجه داشته باشید که این خدمات ورزشی فقط برای مهمانان در نظر گرفته نشده است و افراد دیگر نیز می ‌توانند از آن ها استفاده کنند.

بدون شک می ‌توان گفت یکی از مزایای هتل اسپیناس پالاس، مربوط به خدمات ورزشی است که به شما اجازه می‌ دهد در کنار سفر کاری و تفریحی خود، برنامه ورزشی را نیز دنبال کنید. یکی از مزیت‌ های دیگر این است که شما در کنار خدمات ورزشی، مربی خصوصی نیز دارید و تمامی حرکات ورزشی را می‌ توانید زیر نظر مربی حرفه ‌ای و تحصیل کرده انجام دهید.

اتاق‌ های متنوع در هتل اسپیناس پالاس تهران

تمام افرادی که قصد رزرو هتل را دارند می خواهند هنگام انتخاب اتاق و سوئیت، گزینه های زیادی در اختیار داشته باشند. در هتل اسپیناس پالاس این خواست مهمانان نادیده گرفته نمی ‌شود، پس از دیگر مزایای هتل اسپیناس پالاس تهران واحدهای اقامتی متنوعی است که در این هتل وجود دارد. شما می ‌توانید به دلخواه و سلیقه خود بهترین اتاق و سوئیت را انتخاب کنید. انواع اتاق ‌ها و سوئیت ‌های موجود در هتل اسپیناس عبارت است از:

اتاق دبل استاندارد: این اتاق یک تخت دو نفره دارد که ظرفیت آن دو نفر است و آن را بسیار نورگیر، جذاب و با امکانات رفاهی لوکس طراحی کرده اند.

اتاق توئین استاندارد: تفاوت این اتاق با دبل استاندارد این است که دو تخت یک نفره دارد.

اتاق خانوادگی رویال: برای خانواده ‌هایی که ظرفیت بیش از دو نفر دارند، این اتاق ها بسیار مناسب هستند. تخت خواب بزرگ و امکانات متنوع از ویژگی مهم این اتاق ‌ها است.

اتاق بیزینس: در طبقه آخر هتل اسپیناس پالاس، اتاق‌ های مربوط به بیزینس و برقراری جلسات کاری وجود دارد که معماری کاملاً متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته شده است‌.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

فلای تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط تهران

ااگر با مزایای هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا شوید، در سفر به تهران برای داشتن اقامتی رویایی حتما این هتل را برای اقامتتان انتخاب خواهید کرد. در صورتی که قصد برنامه‌ ریزی صفر تا صد برای سفر خود را دارید، می ‌توانید مراحل سفر را به فلای تودی واگذار کنید. در این صورت شما می‌ توانید به راحتی خرید بلیط و رزرو هتل مدنظرتان را انجام دهید. شما می ‌توانید بهترین هتل ‌ها را با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه در سراسر دنیا رزرو کنید و امکان مقایسه قیمت و امکانات برای شما فراهم است.

علاوه بر خرید بلیط و رزرو هتل ارزان، شما می‌ توانید برای دریافت اقامت، رزرو تور مسافرتی خارجی و داخلی، دریافت ویزا و غیره با این مجموعه در ارتباط باشید. برای استفاده از تمامی این خدمات و امکانات می‌ توانید با سایت یا اپلیکیشن فلای تودی ارتباط برقرار کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895959

دیگر خبرها

  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • عملیات وعده صادق بر اساس اصول تناسب و ضرورت بود
  • کی و چگونه از تفریحات آبی کیش لذت ببریم؟
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • سرلشکر سلامی: «وعده صادق» نمونه برجسته‌ای از معادله جدید ما با رژیم صهیونیستی است / عملیات بیش از انتظار، موفق بود+ فیلم
  • شاهنامه کاملاً تاریخ محض است
  • «همایش بزرگمهر حکیم» با حضور اساتید برجسته برگزار شد