Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از عوامل موثر بر ناباروری، کمتر به روغن‌های ناسالم اشاره شده است، اما این بار عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا به نقش موثر روغن‌های اشباع، چربی حیوانی و روغن جامد، در کاهش باروری اشاره می‌کند. لادن گیاهی، یک پزشک غذا‌های دارای نگهدارنده زیاد یا فراوری شده را در کاهش قدرت باروری موثر می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، از عوامل موثر بر ناباروری، کمتر به روغن‌های ناسالم اشاره شده است، اما این بار عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا به نقش موثر روغن‌های اشباع، چربی حیوانی و روغن جامد، در کاهش باروری اشاره می‌کند. لادن گیاهی، یک پزشک غذا‌های دارای نگهدارنده زیاد یا فراوری شده را در کاهش قدرت باروری موثر می‌داند و به زنان به خصوص در سنین باروری توصیه می‌کند تا حد امکان از این نوع مواد غذایی استفاده نکنند.
وی با اشاره به اینکه طیفی از مواد غذایی در افزایش کیفیت باروری موثر هستند، گفت: مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان، امگا ۳، مواد معدنی، روی و سلنیوم در افزایش کیفیت باروری نقش عمده‌ای دارند.
نقش موثرجوانه‌های خوراکی
مصرف جوانه‌های خوراکی درافزایش باروری، موثراست. در طب سنتی تمرکز بر طبع‌ها و مزاج‌هاست که موضوع درستی است و سعی می‌شود با تغذیه مناسب به این هدف مهم، ازجمله افزایش باروری دست یافت. بر اساس شواهد علمی و منابع موجود در متون صحیح طب سنتی، تغذیه در دوران بارداری باید طبق اعتدال باشد و حذف برخی مواد غذایی به نفع مادران باردار نخواهد بود. مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان، امگا ۳، مواد معدنی، روی و سلنیوم در افزایش کیفیت باروری نقش عمده‌ای دارند.

انتهای پیام/
منبع: خراسان
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلامت تغذیه روغن باروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای سه تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت:  بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فریمان، نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و برخورد قانونی با هرگونه تخلف در راستای تامین سلامت غذایی در سطح تولید و عرضه را در اولویت اهداف کاری خود قرار داده‌اند.

دکتر محمود ولایتی مقدم از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی، موضوع را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • راهکارهای علمی و درست برای کاهش وزن
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • این خوراکی‌ها را برای افزایش طول عمر بخورید
  • همه چیز درباره کلیه سنگ ساز
  • غذاهای دریایی از دست می‌روند
  • ۵ راهکار طلایی برای لاغری و کاهش مصرف تنقلات ناسالم
  • امحای سه تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در فریمان
  • مزایا و معایب خام‌خواری را بدانیم
  • مزایا و معیاب خام‌خواری را بدانیم
  • مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی»