Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه  خبر خبرگزاری برنا، «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن در  صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «انتظار داریم با پیگیری‌های بعمل آمده، دولت انگلیس ویزای تمام تکواندوکاران ایران را برای شرکت در مسابقات منچستر صادر نماید.»

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس ایران دولت لندن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جورج گالووی سیاست دوگانه دولت انگلیس را به چالش کشید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، جورج گالووی که به تازگی و در انتخابات میاندوره‌ای اخیر با رای مردم به پارلمان انگلیس راه یافته است در نشست امروز مجلس انگلیس از ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس پرسید چرا حمله اسرائیل به بخش کنسولگری ایران در سوریه را محکوم نکرده است و نمی‌کند. وی افزود حتی حزب اصلی رقیب دولت، یعنی حزب کارگر هم از حمله اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک ایران در سوریه انتقاد نکرده است و چنین درخواستی از دولت ندارد. 
گالووی افزود: ایران کشوری نیست که به سخنان نخست وزیر انگلیس گوش فرا دهد. 
سوناک نخست وزیر انگلیس در پاسخ گفت بین حمله اسرائیل در دو هفته گذشته و حمله ایران در این هفته، نسبتی برقرار نیست و تلاش برای ارتباط دادن آن دو اقدام، نادرست است!
پیش از سخنان جورج گالووی، مایری بلک (Mhairi Black)، نماینده حزب ملی اسکاتلند در مجلس انگلیس، اسرائیل و ایران را به خاطر افزایش تنش‌ها در خاورمیانه مورد انتقاد قرار داد که نخست وزیر انگلیس باز همترازی اقدام‌های ایران و اسرائیل را رد و نادرست دانست. 
نخست وزیر انگلیس در نشست امروز دولت و نمایندگان مجلس گفته بود دولتش در اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران، شرکت نخواهد کرد، اما کمک‌های دفاعی بیش تری به اسرائیل خواهد داد و از اسرائیل خواست تا خویشتنداری کند. نخست وزیر انگلیس بر ضرورت هماهنگی متحدان اسرائیل علیه ایران تاکید کرد.
وی با بیان اینکه راه حل دو کشوری در خاورمیانه باید جدی گرفته شود اقدام ایران در این حمله را ناموفق ارزیابی کرد. 
ریشی سوناک همچنین بار‌ها از ارتش انگلیس، به ویژه نیرو‌های هوایی این کشور در آنچه تامین امنیت منطقه خواند، قدردانی کرد. 
در پی سخنان ریشی سوناک، نخست وزیر و رهبر حزب حاکم محافظه کار، رهبران احزاب کارگر و لیبرال دموکرات‌ها هم از امنیت اسرائیل دفاع و بر ضرورت افزایش فشار‌ها بر ایران تاکید کردند.
آنان همچنین سرکوب حماس را خواستار شدند و برای مردم غزه نیز صرفا ابراز نگرانی کردند. 
به عقیده ناظران بیطرف، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در بیانیه‌ای که در مجلس این کشور خواند، با تکرار ادعا‌های دولت این کشور درباره اقدامات ایران در منطقه، سیاست دوگانه کشورش را درباره غرب آسیا باز هم آشکار کرد.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس، امروز در بیانیه‌ای در مجلس عوام این کشور، به تکرار ادعا‌های دولتش درباره آنچه اقدامات خطرناک، بی ثبات کننده و تشنج آفرین ایران در منطقه خواند پرداخت که رهبران احزاب کارگر و لیبرال دموکرات‌ها (دومین و چهارمین حزب بزرگ انگلیس) نیز از این سخنان ضد ایرانی، حمایت کردند. نخست وزیر انگلیس در سخنانش، همچون ۶ ماه اخیر که اسرائیل به غزه حمله کرده است، بر ضرورت حمایت بیش‌تر از اسرائیل، نابودی حماس و فشار‌های بین الملی بیش‌تر بر ایران، متمرکز شد و گفت که نیروی هوایی بریتانیا، در رهگیری شماری از پهپاد‌های ایرانی، دست داشته است.

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • میزگردافتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • جورج گالووی سیاست دوگانه دولت انگلیس را به چالش کشید
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه
  • امیرعبداللهیان درباره حمایت انگلیس از اسرائیل: این حجم از حمایت‌ ها چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟