Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رامهرمز در مجلس خطاب به وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی از وی خواست به انتظار ۱۸ ماهه جوانان رامهرمزی برای اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان پایان دهد.

به گزارش ایسنا، اقبال محمدیان در جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن محمد شریعتمداری وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۱۸ ماه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان می گذرد و جمعی از جوانان مستعد و تحصیل‌کرده منطقه با امید و آرزو در این آزمون شرکت کردند اما با وجود پیگیری‌های چندباره متاسفانه هنوز نتایج این آزمون اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با مدیرانی که امید جوانان را هدف قرار داده اند نیاز به دشمن خارجی نداریم. اینها باعث سرخوردگی و بی اعتمادی نسل جوان شده‌اند. چرا با مدیران متخلف برخورد نمی کنید؟ در این مقطع حساس و فشارهای کمرشکن اقتصادی بر مردم مسؤولان شستا و سیمان خوزستان عملاً زمینه نارضایتی در جامعه را به وجود آوردند. دستور دهید اسامی ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان برای شروع کار در این شرکت هر چه سریع‌تر اعلام شود.

نماینده مردم رامهرمز ادامه داد: طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت مذکور بازنشسته شده‌اند. بیمه پاداش بهره وری آنان نیز در طول ۱۲ ماه سال از حقوقشان کسر شد اما متأسفانه در احکام بازنشستگی پایان دوره خدمت‌شان اعمال نشد که واقعا ظلمی آشکار و تضییع حق کارکنان بازنشسته این شرکت است.

محمدیان متذکر شد: مدیران این شرکت حتی حاضر به تحویل دفاتر به سازمان تامین اجتماعی شهرستان و استان برای محاسبه حقوق این بازنشستگان نیستند. دستور دهید حق قشر کارگر سریعاً پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پایش اراضی کشاورزی با فناوری های هوش مصنوعی