Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:06:12 GMT

واحد ضایعاتی غیرمجاز در منطقه ۲۰ جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۷۹۳۰

واحد ضایعاتی غیرمجاز در منطقه ۲۰ جمع آوری شد

شهردار ناحیه 4 منطقه 20 تهران گفت: با اجرای حکم قضایی، واحد ضایعاتی غیر مجاز واقع در بلوار قدس تخریب و جمع آوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حمیدرضا اکبرزاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق دستور قضایی دادستان دادسرای شهرری، رای صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها در خصوص واحد ضایعاتی واقع در محله دولت آباد، بلوار قدس، خیابان خاکی به متراژ یک هزار و ۴۴۰ مترمربع اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرزاه گفت: با هماهنگی یگان حفاظت و معاونت های شهرسازی و امورشهری شهرداری منطقه ۲۰ و کلانتری ۱۶۷ دولت آباد، تمامی مستحدثات فاقد مجوز داخل ملک و حصار اطراف ملک جمع آوری شد و روند فک پلمپ غیر مجاز که از سوی صاحب ملک انجام شده بود از سوی مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است.

وی افزود: این واحد غیرمجاز از سال ۱۳۸۵ نیز دارای رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با موضوع تعطیل و انتقال به محلی خارج از شهر بوده است.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۰ تهران رفع آلودگی های زیست محیطی از جمله ایجاد اصوات نابهنجار، انتشار دود غلیظ ناشی از سوزاندن ضایعات قابل اشتعال، تجمع جانوران مضر شهری و شیوع انواع بیماری های مسری را از مهمترین اهداف اجرای این حکم قضایی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات

حمیده خدنگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: در پی بررسی وضعیت محیط زیستی شهرستان از ابتدای فروردین امسال توسط کارشناسان این اداره تاکنون تعداد ۱۴ مرکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات شناسایی شده است.

وی افزود: فعالیت آلاینده این واحد‌ها در زمینه جمع‌آوری غیر اصولی تفکیک زباله و ضایعات بدون رعایت اصول بهداشتی و محیط زیست بوده و فعالیت آلاینده این واحدها، علاوه بر ایجاد آلودگی محیط زیست، تهدیدی جدی علیه بهداشت و سلامت عموم مردم است.

خدنگی در پایان تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط و مقررات جاری ملاک عمل محیط زیست توسط واحد‌های مذکور، پیگیری لازم به منظور رفع آلایندگی تا حصول نتیجه مثبت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه تهران: پرسه ۴۰۰ هزار سگ ولگرد در استان تهران